świeżo zasiana trawa - podlewać?

1. Data: 2008-05-30 07:35:23

Temat: świeżo zasiana trawa - podlewać?
Od: jerry <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Trawa zasiana 6 dni temu. Do tej pory grunt podlany 3 razy. Nie podlewam
więc codziennie i stąd wątpliwość - powinienem? Czy zaczekać aż zakiełkuje?
Teren był wzruszony, wałowany, zasiany, nasiona przykryte - w miarę
możliwości, wałowwane. Przy obecnych temp na dolnym śląsku (27 - 30 st w
cieniu) gleba sprawia wrażenie suchej. Mimo to "fachowcy" doradzają
zaczekać z podlewaniem do wzrostu rośliny...
Co na to Państwo?

2. Data: 2008-05-30 08:25:46

Temat: Re: świeżo zasiana trawa - podlewać?
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g1oah3$74j$1@news.interia.pl jerry
<j...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> temp na dolnym śląsku (27 - 30 st w cieniu) gleba sprawia wrażenie
> suchej. Mimo to "fachowcy" doradzają zaczekać z podlewaniem do

Hejka. Przy tej upalnej pogodzie podlewać codziennie wieczorem. :-)
Pozdrawiam przedwschodowo Ja...cki

3. Data: 2008-05-30 18:00:14

Od: lopez <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jerry pisze:
> [...]
> cieniu) gleba sprawia wrażenie suchej. Mimo to "fachowcy" doradzają
> zaczekać z podlewaniem do wzrostu rośliny...
Kurcze, widać fachowcy bywają rózni...
Mi kazali lać nawet kilka razy dziennie - byle nie zalać, bo spłynie..
Zraszałem tak sobie nawet 4-5 razy dziennie (żeby powierzchnię utrzymać
w stanie wilgotnym) i efekty były doskonałe - gęsty i równomierny wzrost..

pozdrawiam
lopez

Kosiarka spalinowa: Solo czy Stiga?
Randap