Re: Ranking ...jtaśmy :-)

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Ranking ...jtaśmy :-)
Newsgroups: pl.rec.dom
Date: Mon, 11 May 2015 20:10:07 +0200

Dnia Mon, 11 May 2015 11:49:15 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
Najdluzszy_papier_toaletowy_to___,,2.html

> Kto tam teraz patrzy na dlugosc, kazdy zaczal wachac srajtasme i jak nie jest
nasaczona jakims
> dziadostwem i w lazience ladnie po rozpakowaniu nie bedzie pachniec, to znaczy, ze
papier jest do
> dupy :)

A ja kupuję wg wagi rolki (oceniam oczywiście "na oko") - i oczywiście
porównuję ceny ; nie ma też prawa być bielony ani wypachniony, bo to prosta
droga do raka. Polecam więc lidl'owski ECO MAXI. Wiem, wielu się oburzy, bo
cena 1 rolki wydaje się relatywnie wysoka, ale rolka ściśle nawinięta i
sporo waży. I ekologiczny, bez barwników ani żadnych zapachowych paskudztw,
przy czym wygląda wcale nieźle - tak ma wyglądać w końcu papier toaletowy.
Jak się z łazienką komuś nie komponuje, to można sobie w zamykanym
podajniku schować.
Wg mnie najlepszy stosunek jakości i wagi do ceny. Wbrew pozorom.

Generalnie uważam, że na każdej rolce papieru toaletowego powinna być
podana _waga_ i tylko _waga_, bo tylko wtedy producenci nie oszukiwaliby,
wykonując rozłażący się papier, luźno go nawijając na rolki, a w środku
nich wstawiajac coraz większe (wtedy kupujemy powietrze w cenie papieru)
"szpulki".
To samo jeśli chodzi o papierowe ręczniki.
--

XL
NIE DAJĘ na WOŚP - nepotyzm (rodzinny) w obrocie pieniędzmi z WOŚP, 46