Re: Ranking środków na prusaki

From: Damork <d...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Ranking środków na prusaki
Date: Tue, 11 May 2004 00:39:27 +0200

Mon, 10 May 2004 23:49:59 +0200, na pl.rec.dom, Marek Sołtysiak napisał(a):

> Ale jakiej broni wy używacie? Dawajcie nazwy
> i producenta środka - zobaczymy co najczęściej skuteczne...

W kolejności stosowania:
1. Kapeć. Firma - noname. Skuteczność - jak się trafiło 100% Wady - weź i
traf...
2. Opalarka. Firma - Steinel. Skuteczność - wyższa niż kapcia, gdyż 650
stopni ładnie wnikało w zakamarki. Wady - spaliłem listwę przypodłogową i
małe prusaczątka zanim usmażyło, rozdmuchiwało na boki.
3. Palnik ołówkowy, gazowy. Firma - a żebym to ja wiedział... Skuteczność -
100% przy trafieniu lub choćby przejechaniu płomieniem w pobliżu robala.
Wady - jak przychodziło do polowania, okazywało sie zazwyczaj że gaz się
skończył, w trakcie śmierdziało strasznie, poza tym to metoda dla sadystów
i mieszkanie można sobie spalić prędzej niż opalarką.
4. Hlebomor D - kostki z jakimś czymś co miało robić kuku. Firma - nie
pamiętam, ale w Chemii/AGD kupowałem. Używany równolegle z Raidem w postaci
pułapek do których paskudztwo miało włazić.
W połączeniu z dokładnym uszczelnieniem podłogi kuchennej ograniczyło
odnajdywanie niechcianych gości do 1/kilka miesięcy.
5. Aktualnie - zestaw strażniczy siedmiokoci. W akcji nie widziałem, ale
dawno prusaka też juz nie widziałem.
Nie chcą się dzielić zabawką ;)

Piotr Mockałło
http://republika.pl/kocia_stronka/