Data: 2011-01-18 21:24:31
Temat: Re: Raport MAK errata
Od: vonBraun <i...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
vonBraun wrote:
> cbnet wrote:
>
>> Znam to, znam.
>> 1-pilot zdecydował o tym i wyjasniał to dokładniej
>> w trakcie ustawiania ciśnienia na płycie lotniska.
>> Wtedy także 1-pilot zarządził schodzenie pod kątem
>> 3 stopni, oraz potwierdził, że ma być 3 stopnie.
>> (MAK podał, że samolot schodził pod kątem 3,1 stopnia.)
>>
>> Czyli obaj piloci dobrze wiedzieli co i jak robią.
>>
>> Z najnowszych danych: obaj piloci wiedzieli o obniżeniu
>> terenu przed lotniskiem.
>>
>
>
>
> Chodzi Ci o ten moment gdzie mówią "Tam jest obniżenie?"
>
> Jeśli to, to nie wiadomo czy chodzi o obniżenie do którego właśnie sie
> zbliżali i to które było przed pasem.
> vB
"czy to które było przed pasem"
vb
|