Data: 2011-01-18 21:21:10
Temat: Re: Raport MAK
Od: vonBraun <i...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
cbnet wrote:
> Znam to, znam.
> 1-pilot zdecydował o tym i wyjasniał to dokładniej
> w trakcie ustawiania ciśnienia na płycie lotniska.
> Wtedy także 1-pilot zarządził schodzenie pod kątem
> 3 stopni, oraz potwierdził, że ma być 3 stopnie.
> (MAK podał, że samolot schodził pod kątem 3,1 stopnia.)
>
> Czyli obaj piloci dobrze wiedzieli co i jak robią.
>
> Z najnowszych danych: obaj piloci wiedzieli o obniżeniu
> terenu przed lotniskiem.
>
Chodzi Ci o ten moment gdzie mówią "Tam jest obniżenie?"
Jeśli to, to nie wiadomo czy chodzi o obniżenie do którego właśnie sie
zbliżali i to które było przed pasem.
vB
|