Re: Rasizm

Data: 2003-08-26 19:06:31
Temat: Re: Rasizm
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

>Nie bardzo wiem o kim mowisz. Ty za duzo bajek czytasz.
>;)
Objaśnię Ci.:-)
Chodzi mi o tych "tolerancyjnych", którzy np. za homofobię uważają
stwierdzenie, że statystyczny homoseksualista mężczyzna częściej stosuje
ryzykowne (w kontekście chorób wenerycznych) zachowania seksualne od
statystycznej osoby heteroseksualnej, albo za rasizm stwierdzenie, że
dla czarnoskórego nastolatka z wielkomiejskiego getta statytystyczne
ryzyko śmierci lub zranienia podczas kilkugodzinnego przebywania na
ulicy jest wyższe niż to samo ryzyko dla żołnierza piechoty morskiej w
Wietnamie.
Czy jeśli w imię "tolerancji" zaprzeczymy faktom, to one znikną?
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))