Ratujcie, chcą mnie ciąć.

1. Data: 2000-11-11 09:00:38

Temat: Ratujcie, chcą mnie ciąć.
Od: "Krzysiek" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie żartuję, po ostatnich badaniach lekarskich stwierdzono kamyczek 7mm w
woreczku żółciowym.
Niby nic, kamienie można operować, ale dowiedziałem się, że wycina się cały
woreczek.

Czy wiecie co to znaczy dla grupowicza PL.REC.KUCHNIA?

Koniec ze smalcem, golonką, żeberkami,...
Dieta przez całe życie. Mam dopiero 40 lat. Dla niektórych może dziadek, ale
ja jeszcze czuję się młodo.

Słyszałem, że odpowiednia dieta może rozpuścić kamień.
Ratujcie, bo bez tej diety za dwa miesiące będę odwiedzał grupę tylko po
to, by pomarzyć.

Krzysiek.

1. Data: 2000-11-11 09:53:52

Temat: Re: Ratujcie, chcą mnie ciąć.
Od: "Maria" <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Krzysiu!
Uszy do gory. Bez obaw.Dokonaj zabiegu metoda laparoskopowa. Mam to za soba
.Operacja odbyla sie 4 grudnia 1999. 7 grudnia bylam w domu i pracowalam
przy komputerze.Potem jakos za tydzien wyjeto szwy. W swieta oszczednie
skubnelam tego i owego.Ale moj sympatyczny operator ujal sprawe tak:
ostroznie probowac wszystkiego .Na poczatku raczej nie tlusto.Jak nie
bedzie sensacji to powoli przechodzic na normalne zywienie. Od wiosny jadam
wszystko. Oczywiscie frytki, i
inne smazone nie na co dzien ale okazjonalnie .Ani raz nie bylo zadnych
dolegliwosci. Nie wierz w zadne diety.Probowalam ladnych pare lat naprawde
wszystkiego.Teraz zaluje, ze tak sie meczylam. A wierz mi, bardzo lubie
gotowac i nareszcie gotuje to na co mam ochote. Biegnij ustalic termin
zabiegu. Trzymaj sie i daj znac jak poszlo. Maria

Krzysiek <b...@i...com.pl> napisał(a) w artykule
<8uj3g1$1p3$1@news.tpi.pl>...

1. Data: 2000-11-11 11:01:55

Od: "Witold Szczechura" <w...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek!

Zanim dasz sobie wyciac to i owo sprobuj najpierw lagodniejszej metody
pozbycia sie kamyka (-ow) z woreczka zolciowego. Jesli znasz angielski
zerknij pod adres http://home.online.no/~dusan/gallstones/index.html, jesli
nie daj znac na priva, postaram Ci sie opisac wszystko po polsku. Metoda
wyprobowana osobiscie na moim mezu z powodzeniem.

Pozdrawiam

Beata

1. Data: 2000-11-11 11:51:14

Od: "Krzysiek" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z badań statystycznych wynika, że znacznie wzrasta ryzyko nowotwora końca
jelita grubego po kilkunastu latach od wycięcia woreczka. Dlatego chciałbym
jednak bezoperacyjnie. Moja teściowa miała kamienie będąc w ciąży, a później
się rozpuściły. Niestety ja nie mogę być w ciąży.
Dziękuję za pociechę.

Krzysiek.

1. Data: 2000-11-11 14:07:57

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
później
> się rozpuściły. Niestety ja nie mogę być w ciąży.

Krzysiu!
Ja Cię troszkę postraszę...
Statystycznie to przy kamyczkach w woreczku żółciowym wzrasta ryzyko
zachorowania na zapalenie trzustki, a jest to choroba w 50% przypadków
śmiertelna i a w pozostałych przypadkach to dopiero masz dietę...
I zdrówka życzę, i odwagi...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2000-11-12 20:57:09

Od: "Krzysiek" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No ładnie!
Krzysiek

1. Data: 2000-11-13 09:04:21

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ratujcie, bo bez tej diety za dwa miesiące będę odwiedzał grupę tylko po
> to, by pomarzyć.
>
> Krzysiek.

Krzysiu!
Zanim Cie potna :)))przypominam, ze obiecales "krzysiowe" sosy do
lasagne...
Przypominam na wszelki wypadek....jakbys mial problemy z powrotem na grupe
kulinarna:))))
Zartowalam...ale czekam na te obiecane przepisy z postow: "szukam przepisu
na lasagne" z dn. 31.10.br.
Zdrowia zycze i pozdrawiam Kielce:)))

Jola

1. Data: 2000-11-13 10:19:38

Od: "Aneta Chomka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to, by pomarzyć.
>
> Krzysiek.
>
> proponuje zglosic sie do zielarza...mowie serio moj ojciec sie wyleczyl
ziolami i co wazne dla Ciebie-bezoperacyjnie.Zycze szczescia pa

1. Data: 2000-11-13 12:10:39

Od: "Slavo" <S...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek

Czesc