Ratujcie moje włosy!!!

1. Data: 2001-02-21 12:46:59

Temat: Ratujcie moje włosy!!!
Od: "asia" <k...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam problem staey jak świat, ale dporowadza mnie juz do okropnego stanu
psychicznego!
Strasznie przerzedzily mi się włosy na przestrzeni 4-5 ostatnich lat!
Wszyscy (lekarze, rodzina, znajomi) tłumaczyli ten stan stresującym okresem
studiów, zlym środowiskiem itd! W dodatku, pól roku temu okropnie zaczęły mi
wypadac -co w ogóle mnie juz załamało! Zaczęłam od aptecznych specyfików
ogólnodostępnych, a także tych - ręcznie mieszanych przez panie farmaceutki!
Byłam u 5 róznych lekarzy - każdy podejmowal leczenie metodą "prób i
błedów"! "Jak to nie pomoże to spróbujemy tamto". Witamina B - dawka dla
konia w zastrzykach, specyfiki na spirytusach, leki uspokajaące etc.
Odpuściłam lekarzy, gdy po tych wszystkich zabiegach włosy jescze bardziej
wypadały! W kolejności byli : zielarka, irydolog - zielarz, akupunktura
(medycyna wschodu wraz z ziołami!!)!
Ku mojemu zaskoczeniu włosy przestały mi wypadać gdy zrobiłam pasemka i
zaczęłam regularnie je układać za pomocą suszarki i lakierów(czego do tej
pory nie robiłam)!
Problem w tym, ze teraz juz prawie wcale nie wypadają , ale mam "łyse "
miejsca na czubku głowy i z tyłu głowy!
Mam dopiero 25 lat - nie chce być łysa! A poza tym na ten stan rzeczy
wszyscy zwracają uwage (coraz częściej)! Jestem o krok od podjęcia decyzji o
transplantację włosów! Zanim to zrobie - jeszcze trochę powalczę - może
spróbuję homeopatii, bioterapeutyki - wszystkiego co mi wpadnie w ręce - nie
zaszkodzi, a tylko pomoże!
Gorącą prośbę kieruję do osób, które wyleczyły się z podobnej sytuacji -
bądź wiedzą jak z tego wybrnąć z " pełną czupryną"! Przepraszam, ze tak się
rozpisałam, ale to mój "pierwszy" raz - i w dodatku jestem w stresie!!
Dzięki.
Zrozpaczona.

2. Data: 2001-02-21 13:18:47

Temat: Re: Ratujcie moje włosy!!!
Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Mam problem staey jak świat, ale dporowadza mnie juz do okropnego stanu
> psychicznego!

Shinead O'Łysa (O'Connor)

Inż.nauk medycznych
* piotr'ek *

3. Data: 2001-02-21 13:33:15

Od: "PG" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Shinead O'Łysa (O'Connor)
>
> Inż.nauk medycznych
> * piotr'ek *

Do *piotr'ka*,
Powiem to w paru krotkich zolnierskich slowach: Ty chlopcze jestes jakims
najnormalniejszym chamem ...
To jest tak jakbys sie przejechal po poreczy i .... delikatnie mowiac mial
problem a ktos Ci "pomogl" stwierdzeniem ze nie ma sie co martwic bo
Farinelli dzieki temu zrobil niesamowita kariere wiec wlasciwie to
powinienes sie cieszyc z tak przychylnego zrzadzenia losu ...
Pozdrawiam
PG

4. Data: 2001-02-21 13:38:31

Temat: Odp: Ratujcie moje włosy!!!
Od: "Maciej Etmanowicz" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że problem jest dość poważny ponieważ dotyczy większej ilości osób
głównie mężczyzn w mniejszym stopniu kobiet (tyle,że dla nich jest to
prawdziwy 'cios w plecy') i nie można sobie pozwolić na jakąś infantylność
umysłową bo i TY kimkolwiek jesteś możesz się kiedyś obudzić i zamiast
czapki ubierzesz tupecik albo perukę. Swoją drogą mam 23 lata i sam mam
podobny problem i chętnie usłyszałbym na ten temat coś konstruktywnego
chociażby ze względu na wspomnienie mojej dawnej czupryny, którą, nie
ukrywam, chciałbym w większym stopniu odzyskać.Czym tak na prawdę może to
być spowodowane (tzn. wypadanie włosów) i jak sensownie można to leczyć.
Pozdrawiam.Maciek

5. Data: 2001-02-21 14:44:37

Od: fEnIo <f...@k...jest.spoko.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Feb 2001 14:18:47 +0100, <p...@p...fm> wrote:
>Shinead O'Łysa (O'Connor)
tos powiedzial...

>Inż.nauk medycznych
ile za niego dales ?

>* piotr'ek *
powinno byc idiota * piotr'ek *

nie pozdrawiam
fEnIo

--
Bartosz Feński 32-050 Skawina - Poland

"Sławni ludzie dzielą się na tych, których świat nie chce zapomnieć
i na tych, których nie jest w stanie."

6. Data: 2001-02-21 14:45:25

Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik PG <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

7. Data: 2001-02-21 14:46:42

Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik PG:

> Do *piotr'ka*,
> Powiem to w paru krotkich zolnierskich slowach: Ty chlopcze jestes jakims
> najnormalniejszym chamem ...

zgadzam się
Ale 'za to':

[.........]
--
pozdr
Gregg

8. Data: 2001-02-21 14:49:11

Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm te lyse miejsca moga tez byc wynikiem choroby. mam do ciebie takie
pytanie czy zostaly wykluczone u ciebie dwie choroby tzn łysienie plackowate
oraz twardzina, Proponuje rowniez udać sie na specjalistyczne badanie jakim
jest usg skory Szerzej na ten temat jest w mojej wiadomosci w temacie
usuniecie znamion z dnia 19.02
W tym badaniu doskonale widac mieszki wlosowe co pozwala stwierdzic czy one
sa czy ich nie ma.

Doctore

Użytkownik Maciej Etmanowicz <f...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:970gcu$vdn$...@b...ds5.agh.edu.pl...

9. Data: 2001-02-21 15:40:10

Od: "asia" <k...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> Shinead O'Łysa (O'Connor)
>
> Inż.nauk medycznych
> * piotr'ek *
> Ty się "inżynierku " pałuj -Twoje poczucie (fatalne zresztą) humoru - nie
przyprawia mnie o myśli samobójcze, a raczej o amnestię dla seryjnych
morderców!

10. Data: 2001-02-21 16:09:43

Od: "asia" <k...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam , dzis po raz juz drugi!
"Złe wieści szybko się rozchodzą" - ale w miom przypadku może to być akurat
pozytywne!
Badań przeszłam co nie miara!! Od podstawowych ( robię je regularnie co pół
roku), po hormonalne, a nawet na współczynnik płciowy!! czy coś takiego!
Oglądałam włosy pod takim specjalnym urządzeniem, gdzie było widać skórę
głowy i włosy (obraz podobny do obrazu pod mikroskopem)! odbywało się to w
salonie fryzjerskim Rene Furtier, gdzie udostępniają rózne cuda i cudeńka do
regeneracji włosów! Wtedy pani powiedziała, że wyrażnie widać duże ilości
sebum i należy to uregulować, zeby skóra glowy była zdrowa i pory
niepozatykane!!
Badań na łysienie plackowate nie robiłam ( chyba ze strachu - no i wszyscy
stwierdzili, że chyba na głowę upadłam i że "po studiach Ci przejdzie" - ale
nie przeszło)! Pytałam lekarkę gdzie można zrobić takie badania, ale ta
pierwszy raz słyszała o "badaniu mikroporowym" czy "biosji owłosionej skóry
głowy"! Nie wiem kogo o te badania juz pytać??? Gdzie się je robi??
Czy jeśli miezki włosowe jeszcze są to znaczy , ze można je jakoś zmusić do
wyprodukowania nowego włosa,?A jeśli ich tam nie ma to czy jedynym wyjściem
jest transplantacja??
Gdzie w Warszawie robi się to USG skóry ?
Thx za pomocny "włos"!
Asia

MIESZANKI ZIOLOWE
Zez u dziecka.