Re: Ratujmy Puszczę Białowieską

Data: 2005-03-04 00:56:33
Temat: Re: Ratujmy Puszczę Białowieską
Od: "boletus" <b...@o...pl>

> Kochani !
> Dostałam taki mail. Na prośbę
>
> Szanowna Pani !

> (...) Tym, którzy mają wątpliwośći czy poprzeć "apel ekooszołomów",
chciałbym
> powiedzieć, że gdyby nie (...)
> Gdyby nie "oszołom" prof. Szafer nie powstało by w
> 1921 r. "Leśnictwo Rezerwat" zalążek obecnego Białowieskiego Parku
> Narodowego. Nawiasem mówiąc prof. Szafer bynajmniej nie projektował
działań,
> które miały/mają miejsce i przed wojną i po wojnie w gospodarczej częsci
> [...]

Dla mnie nie jest, dlatego szanuję ludzi pracujących
w polskim leśnictwie, którzy poświęcają swoje życie
tej niełatwej profesji w przeciwieństwie do różnej
maści krzykaczy, w tym przypadku "ekooszołomów"
zwykle nie mających zielonego pojęcia o przyrodzie.

http://www.lp.gov.pl/media/prasa_l/el/w_najnowszym_e
l/archiv/el_3_04

Pozdrawia boletus