Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować

Data: 2017-09-12 11:23:05
Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

Lisciasty pisze:

> Gładki nie, ale jak nie ogarnę poziomu i pionu i będzie jak na moim
> byłym osiedlu, gdzie sterczy kopiec kanalizacyjny metr nad resztą
> terenu? ;)

To może być skutek nadmiernych zapędów ku niwelacji terenu. Ktoś chciał
równać teren do poziomu, zaczął góry przenosić, aż natknął się na taką,
co ma kanalizację w środku. Czasem lepiej zostawić to tak, jak wcześniej
przyroda ukształtowała.

> Nie ufam sobie na tyle, ale trza będzie spróbować.

Może nie być innego wyjścia. Z tym że ten sznurek to overkill. Samo oko
powinno wystarczyć.

> To chyba taki na chomąto, a do tego kunia trza, pola z owsem, stajni
> i forysia. A to już jest większa kasa :]
>
> Za 2 stówki to nawet elektryka nie kupisz marnego, a tu trzeba
> 14 arów gryźć.

Niewiele ponad. Najtańszy widzę za 280. Taki trolejbus też ma swoje
zalety, nie warczy przy robocie jak ten wściekły pies.

--
Jarek