kwitnace rododendrony

21. Data: 2004-06-25 05:34:00

Temat: Re: kwitnace rododendrony
Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> U nas w lasach kwitna dzikie, rozowe i biale rododendrony, najchetniej przy
> brzegach wysokich, cienistych lasow. Jest ich cale mnostwo i co roku kwitna
> obficie. Sadze, ze raczej nikt ich nie obskubuje.

A gdzie te lasy?
Marx

22. Data: 2004-06-25 06:15:07

Temat: Re[2]: kwitnace rododendrony
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
W liście, którego autorem jest Marx przeczytałem:

Ja to widzialem w Holandii czy może w Niemczech.
Tam nikt nie obskubuje, bo tam powinno być naturalnie, a nie
ogrodowo.
Ogrodowo czyli tak jak chce ogrodnik.
Krzysztof Marusiński

23. Data: 2004-06-25 10:59:42

Temat: Re: Re[2]: kwitnace rododendrony
Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ZuKCc.10429$rL4.6593@fe2.columbus.rr.com...

> Wiem, ze wielu uczestnikow grupy ma inne poglady, ale nie jest to
przyczyna,
> dla ktorej mialbym nie powtarzac swoich.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Oczywiście, moje poglądy tez się różnią od poglądów innych. I nie raz
jest to przyczyną pewnej wymiany zdań (znaczy się postów). Jest to zaleta
grup dyskusyjnych. I myślę że jak moje różaneczniki wyrosną na wielkie
krzaczyska tez zaniecham ich skubania. Ale póki co chce żeby nadgoniły
wzrostem kosztem nasion.

Serdecznie Miłka

24. Data: 2004-06-25 13:27:59

Temat: Re: Re[4]: kwitnace rododendrony
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <k...@m...prv.pl> wrote in message

> Jeżeli usuniemy przekwitnięte kwiatostany to roslina nie
> bedzie budowała części nie majacych wartości zdobniczych.

No i jednak tu jest pies pogrzebany. "Wartosci zdobnicze".
Czyli jednak o nic innego nie chodzi, tylko o ksztaltowanie rosliny
wedlug wlasnego poczucia estetyki. A mnie wlasnie o to chodzi,
zeby patrzec na rosliny takie, jakimi sa i ujrzec w nich piekno,
a nie wyrobic sobie z gory jakis poglad jak roslina ma wygladac
i dostosowywac ja do tego pogladu.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

25. Data: 2004-06-25 15:28:48

Temat: Re[6]: kwitnace rododendrony
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
W liście, którego autorem jest Michal przeczytałem:

MM> No i jednak tu jest pies pogrzebany. "Wartosci zdobnicze".
MM> Czyli jednak o nic innego nie chodzi, tylko o ksztaltowanie rosliny
MM> wedlug wlasnego poczucia estetyki.

Zauważ, że ty w swoim ogrodzie "tworzysz" w/g twojego poczucia
estetyki. Np. sadzisz takie rośliny jakie lubisz i w ten
sposób jaki uznajesz za słuszny.
Krzysztof Marusiński

26. Data: 2004-06-25 16:14:03

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Marx wrote:

> A gdzie te lasy?
> Marx

W USA, w stanie Washington, w okolicach Olympic National Park, 50 km na poludnie
od Vancouver Island.

Magdalena Bassett
Sequim, WA - USA

Azalie
Azalie
Rape Video 933
OT gdzie "powiesic" stronke
Fuksja wiszaca balkonowa - jak traktowac?