Ślimaki winniczki - z czym to sie je? :-)

1. Data: 2001-06-30 14:45:45

Temat: Ślimaki winniczki - z czym to sie je? :-)
Od: m...@i...pl (Monty) szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

Powiedzmy, ze wreszcie dogonilem i zlapalem satysfakcjonujaca ilosc
winniczkow. Ale co teraz? Jak skubanca wywabic z muszli? Jak
nieszczesnika usmiercic? I jak go przyrzadzic? Znacie jakies dobre,
bez zieleniny, przepisy?
Prosze o pomoc. Z gory dziekuje.

|_MONTY_|
mailto:m...@i...pl

-------------------R--E--K--L--A--M--A--------------
-----
Jak mikroporty znosily smiech Manueli w domu Big Brother?
http://relacje.interia.pl/id/relacja?cid=9492

1. Data: 2001-06-30 20:30:56

Temat: Re: Ślimaki winniczki - z czym to sie je? :-)
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monty wrote:
> Jak skubanca wywabic z muszli?

Jakbyś czytał Grupę uważniej to już byś wiedział
Wystarczy dać sera na pierogi

AE sadyl

1. Data: 2001-07-01 09:12:08

Temat: Re[2]: Ślimaki winniczki - z czym to sie je? :-)
Od: m...@i...pl (Monty) szukaj wiadomości tego autora

Hello sadyl (p...@n...pl)!!!

Saturday, June 30, 2001, 10:30:56 PM, you wrote:

s> Monty wrote:
> [...]

s> Jakbyś czytał Grupę uważniej to już byś wiedział
s> Wystarczy dać sera na pierogi

s> AE sadyl

Sera to juz wielokrotnie probowalem i nic z tego. Chyba sie skubance
wycwanily i zorientowaly, ze ta metoda jest dla nich niebezpieczna.
Teraz czekam na porady praktyczniejsze jak wydostac slimaczka z domku,
jak nieszczesnika ukatrupic i jak biedastwo przyrzadzic.

_________
Pozdrawiam,
m...@i...pl

Złota myśl:
- Jadą. Cały peleton, kierownica koło kierownicy, pedał koło pedała. Bohdan
Tomaszewski

| The Bat! 1.53bis | 1 lipca 2001 | niedziela |

------------------R--E--K--L--A--M--A---------------
--
Czy w domu Big Brother dawalo sie wyczuc nieszczerosc?
http://relacje.interia.pl/id/relacja?cid=9476

1. Data: 2001-07-01 17:33:51

Temat: Re: Re[2]: Ślimaki winniczki - z czym to sie je? :-)
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monty <m...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8...@i...pl...
> [...]
> Teraz czekam na porady praktyczniejsze jak wydostac slimaczka z domku,
> jak nieszczesnika ukatrupic i jak biedastwo przyrzadzic.
Ale z ciebie SADYL.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-07-02 10:15:32

Od: "grzegorz" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Watek nie tak dawno juz byl walkowany.
Wiec trzeba troche poszukac po archiwum ;-)

--

{---[]---[]--()--[]---[]---}
wszystkiego dobrego

1. Data: 2001-07-02 10:20:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

winniczki, a nie watek byly walkowane i co komu z tego
przyszlo??Ostal sie jeno sam ser...

Krysia, z mezem ktory wreszcie dojechal okrezna droga z 26
godzinnym opoznieniem...

>Watek nie tak dawno juz byl walkowany.
>Wiec trzeba troche poszukac po archiwum ;-)

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-02 16:53:07

Temat: Re: Re[4]: ?limaki winniczki - z czym to sie je? :-)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Jul 2001 18:54:41 +0200, m...@i...pl (Monty)
wrote:

>Hello Jerzy (p...@n...pl)!!!
>Dzieki za komplement. :))) Czlowiek uczy sie jak moze. :>>>> Ale i tak
>nie wiem jak te slimasy wywabic z domku i jak je ukatrupic - niedlugo
>zaczna mi szturmowac ogrodek - Powoli bo powoli ale i tak cala rzesza
>slimakow prze naprzod (pierwsza linie, czyli marchewke niedlugo zajma).
>:))))))))
>
>Prosze wiec o pomoc.
>Dzieki :)
>_________
>Pozdrawiam,
>m...@i...pl

ja dalej jestem za tym, zeby je zabic piwem...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-02 16:54:41

Temat: Re[4]: Ślimaki winniczki - z czym to sie je? :-)
Od: m...@i...pl (Monty) szukaj wiadomości tego autora

Hello Jerzy (p...@n...pl)!!!
> [...]
zaczna mi szturmowac ogrodek - Powoli bo powoli ale i tak cala rzesza
slimakow prze naprzod (pierwsza linie, czyli marchewke niedlugo zajma).

- Nikt na świecie nie będzie przecież pracował za trzy tysiące złotych. Włodzimierz
Szaranowicz (TVP)

| The Bat! 1.53bis | 1 lipca 2001 | niedziela |

---------------R--E--K--L--A--M--A----------------
Szperasz po Internecie? Zostan Tropicielem!
Wytrop sobie nagrody: http://tropiciel.interia.pl/

1. Data: 2001-07-02 17:01:55

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monty wrote:

> Dzieki za komplement.

Hmmm.... chyba powinienem się poczuć urażony?

idę wypić drinka i zastanowić się nad tym

sadyl

1. Data: 2001-07-02 20:31:43

Od: m...@i...pl (Monty) szukaj wiadomości tego autora

Hello grzegorz (p...@n...pl)!!!

Monday, July 02, 2001, 12:15:32 PM, you wrote:

g> Watek nie tak dawno juz byl walkowany.
g> Wiec trzeba troche poszukac po archiwum ;-)

Byl walkowany? Oh to psepraszam. Ale przepis na cudowne i przesmaczne
ciasto ze szczura nie byl walkowany, co? :)))

Szczegolnie interesuje mnie ciasto z niewielka zawartoscia szczura.
:))

Ci co ogladali Monty Pythona beda wiedzieli o co chodzi. :))))
Tylko mi potrzebny jest przepis. Taka atrakcja dla letnikow. :))()

_________
Pozdrawiam,
m...@i...pl

Złota myśl:
- Puścił Bąka lewą stroną. Dariusz Szpakowski

| The Bat! 1.53bis | 2 lipca 2001 | poniedziałek |

Super tapety na pulpit: http://reklama.interia.pl/promocja/promocja6.html

prosba do Outlookowcow i innych tez ;-)
placuszki z serem
tatar
miód
Ktora z warszawskich restauracji najchetniej odwiedzacie?