Re: Re: Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jedno

1. Data: 2000-01-31 09:57:23

Temat: Re: Re: Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jedno
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> zapisuje: >
> Marlena napisał(a) w wiadomości: <86rh2h$6kp$1@h1.uw.edu.pl>...
>
> Cos sie placze na grupie i w tym watku...
> Co to jest?
> UFO?
> Czy S.A.?
>
> Ubawiona niewatpliwie - Bozena
> Kubus Fatalista

To nie ja napisalam.
Marlena

1. Data: 2000-01-31 19:09:16

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

>"Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> zapisuje: >

>To nie ja napisalam.
>Marlena

Tak jakos niezrecznie wyciachalam, przepraszam!
O UFO i S.A. pisalam ja - Bozena, czyli nadal Kubus Fatalista.

Brak snu
poszukuje ksiazke : Potega podswiadomosci.
Pocenie sie dloni...
Re: Domniemana zgoda na pobranie narzadow juz nie obowiazuje. Wymagana jest kazdorazowa zgoda rodziny . ZMIENILO SIE. WYMAGANA JEST ZAWSZE ZGODA. KROPKA. KONIEC DYSKUSJI.
szkolenia