poszukuje ksiazke : Potega podswiadomosci.

1. Data: 2000-01-30 23:18:15

Temat: poszukuje ksiazke : Potega podswiadomosci.
Od: "ekonom18" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich

Nie wiecie gdzie mozna kupic ksiazke : "Potega podswiadomosci" J. Murphy?
Szukalem w necie i nie moge znalezc.

Z gory dzieki

czesc

e...@k...net.pl

1. Data: 2000-01-31 09:19:51

Temat: Re: poszukuje ksiazke : Potega podswiadomosci.
Od: "VAL" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupilem to w ktorej z ksiegarni wysylkowych chyba "Świat Książki"
pozdrawiam Val.

1. Data: 2000-01-31 16:20:19

Od: "POOH" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ekonom18 <e...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:XE3l4.22607$H...@n...tpnet.pl...
> witam wszystkich
>
> Nie wiecie gdzie mozna kupic ksiazke : "Potega podswiadomosci" J. Murphy?
> Szukalem w necie i nie moge znalezc.

Kolego - ta książka jest w każdej księgarni, bynajmniej w Warszawie. A jeśli
chcesz sobie poczytać Murphego zapraszam na swoją stronę za 2 tygodnie.
Skontaktuj się na priv.

1. Data: 2000-02-01 23:19:19

Temat: Odp: poszukuje ksiazke : Potega podswiadomosci.
Od: "Apollyon" <p...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> witam wszystkich
>
> Nie wiecie gdzie mozna kupic ksiazke : "Potega podswiadomosci" J. Murphy?

Jesli nie jest za pozno, to mozesz jeszcze zaoszczedzic pieniadze...
wystarczy
zamowic lodowke firmy...
Tak naprawde to chcialem Cie ustrzec przed kupowaniem tej ksiazki,
bo jest po prostu... nedzna [z braku innych eufemizmow : ].
Jej zawartosc da sie strescic w jednym zdaniu: "uwierz w cos, a to
osiagniesz".
Reszta to biadolenie z serii: John K. byl zwyklym urzednikiem, ale od
kiedy...
Susana B. nie mogla sobie poradzic z... ale zaczela...
Cos jakby hasla reklamowe. Jesli bardzo chcesz to kup, ale szczerze
odradzam, bo istotnosc tresci jest nieproporcjonalna do wydanych pieniedzy.
Jesli interesujesz sie samorozwojem i nieswiadomoscia, to polecam ksiazki
Erica Berne. To jest przynajmniej fachowiec w zakresie psychologii
transakcyjnej (odmiana psychoanalizy) i wiele z jego publikacji mozna sie
dowiedziec o naturze kontaktow interpersonalnych. Jezeli chcesz dokonac
zmian w swoim zyciu, to powinien pomoc Csikszentmihalyi ... cos tam
"Urok codziennosci". Jesli lubisz czytac bajki w najgorszym wydaniu, to
polecam wlasnie Murphyego.
Pozdrawiam,
Andrzej S.

1. Data: 2000-02-02 14:44:34

Od: "POOH" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Apollyon <p...@a...phils.uj.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:XRJl4.30252$H...@n...tpnet.pl...

> [...]
> zmian w swoim zyciu, to powinien pomoc Csikszentmihalyi ... cos tam
> "Urok codziennosci". Jesli lubisz czytac bajki w najgorszym wydaniu, to

No właśnie. Nikt nie jest w stanie zrozumieć prostoty Murphego! A przecież
właśnie o to w tym chodzi. Berne o którym mówisz, owszem jest dobry
ale........
ale bla,bla - to może wyjść ale wcale nie musi, musisz uważać na to, ale tak
naprawdę nie musisz. Treść ta sama tylko forma inna. Ludzie uwielbiają
utrudniać sobie życie. W końcu później można powiedzieć, że czytało się
Berne a nie cieknącego prostotą Murphego. Ale jeśli zapytasz się o efekt -
będzie ten sam.
Kolego zwróć uwagę na to ,że nie każdego interesują techniczne aspekty
podświadomości!

Pozdrawiam
POOH

Pocenie sie dloni...
Re: Domniemana zgoda na pobranie narzadow juz nie obowiazuje. Wymagana jest kazdorazowa zgoda rodziny . ZMIENILO SIE. WYMAGANA JEST ZAWSZE ZGODA. KROPKA. KONIEC DYSKUSJI.
szkolenia
Re: Krach na Wall Street - kazdy mogl zobaczyc na wlasne oczy.
"Perfect Woman" Collete Dowling