Brak snu

1. Data: 2000-01-31 04:55:44

Temat: Brak snu
Od: "koldar" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej, nowy na liście i już mam pytanie:
czy mógłby ktoś mi polecić jakieś zrozumiałe dla laika opracowanie, w którym
poruszany byłby temat wpływu braku snu na psychikę?
Chodzi mi zarówno o niedosypianie (zbyt krótki sen) jak i bicie rekordów
czasowych utrzymywania się w przytomności, bez snu.
A może macie własne doświadczenia w tej materii?