Pocenie sie dloni...

1. Data: 2000-01-30 20:06:15

Temat: Pocenie sie dloni...
Od: "sporter" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry. Nie wiem czy ktos kiedys sie z tym spotkal, ale ja tak.
Zastanawialem sie nad tym, dlaczego niektorym ludziom dlonie poca sie
znacznie intensywniej od innych. mozliwe, ze to ma podloze psychologiczne.
Prosze o sugestie, rozwiniecie tematu. Dziekuje.

1. Data: 2000-01-30 23:46:32

Temat: Odp: Pocenie sie dloni...
Od: "Ewka" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dłonie pocą się w przypadku wielu chorób np. cukrzycy, chorób
serca,nerwic.
Osoby nieśmiałe również miewają takie przykre dolegliwości, połączone to
jest z rumieńcem na twarzy lub szyji i kołataniem serca.
Najczęściej jednak to nerwy i niedojrzałość emocjonalna.

--
Ewka.
Użytkownik sporter <w...@f...onet.pl> w wiadomości do grup

1. Data: 2000-01-30 23:58:40

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewka:
> Najczęściej jednak to nerwy i niedojrzałość emocjonalna.

Potwierdzam, najczesciej sa to osoby baaardzo nerwowe, malo zrownowazone
emocjonalnie.

Pozdrawiam.
--
Czarek

Re: Domniemana zgoda na pobranie narzadow juz nie obowiazuje. Wymagana jest kazdorazowa zgoda rodziny . ZMIENILO SIE. WYMAGANA JEST ZAWSZE ZGODA. KROPKA. KONIEC DYSKUSJI.
szkolenia
Re: Krach na Wall Street - kazdy mogl zobaczyc na wlasne oczy.
"Perfect Woman" Collete Dowling
AIDS - c.d.