ER o 21.00

1. Data: 2000-01-03 17:12:32

Temat: ER o 21.00
Od: Ewa Urbanowicz <e...@a...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

;),

Przypominam tylko o zmianie godziny mojego ulubionego serialu ;)

Pozdrawiam,
Ewa

1. Data: 2000-01-05 09:54:49

Temat: Re: ER o 21.00
Od: Ewa Urbanowicz <e...@a...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Rau <a...@b...com> wrote:

:>Przypominam tylko o zmianie godziny mojego ulubionego serialu ;)

: Smaczny temacik.

Ops, poszlo nie na te grupe ;)
Przepraszam.

A swoja droga, przy ER-ce raczej sie nie podjada ;)))

Pozdrawiam,
Ewa

1. Data: 2000-01-05 10:00:03

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Urbanowicz napisał(a):

> [...]
>
> Ops, poszlo nie na te grupe ;)
> Przepraszam.
>
> A swoja droga, przy ER-ce raczej sie nie podjada ;)))

Słuchajcie, ja mało serialowa jestem dziewczyna, ograniczam się tylko do
"Archiwum X", ale ciekawość mnie zżera, jaki serial macie na myśli?
Teraz już się wyjaśniło, że nie ma to nic wspólnego z kuchnią, ale czy
mogłybyście uchylić rąbka tajemnicy, bitte!!!
Joanna

1. Data: 2000-01-05 10:22:23

Temat: Re: ### Re: ER o 21.00
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Sereinig napisał(a) w wiadomości:
<3...@j...krakow.pl>...

> [...]
>Teraz już się wyjaśniło, że nie ma to nic wspólnego z kuchnią, ale czy
>mogłybyście uchylić rąbka tajemnicy, bitte!!!

Co prawda to nie ta grupa ale skoro pytasz - jeden z tych badziewisatych
serali puszczanych przez polsat :DDD, po raz kolejny zresztą ( ale gra tam
George Cloney czy jakoś tak, apodobno podoba się kobietom )
Swoją drogą ambicjami nie odbiego od kolejnego bdziestwa które oglądasz
nie mówię o pierwszej serii ;) :DDD

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club

1. Data: 2000-01-05 10:27:06

Od: Michal Kowalewski <m...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry wrote:

> [...]
> George Cloney czy jakoś tak, apodobno podoba się kobietom )
> Swojš drogš ambicjami nie odbiego od kolejnego bdziestwa które oglšdasz

A tytul tego serialu to "_Ostry_ dyzur".
Michal

1. Data: 2000-01-05 10:28:17

Od: Ewa Urbanowicz <e...@a...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> wrote:

: Sluchajcie, ja malo serialowa jestem dziewczyna, ograniczam sie tylko do
: "Archiwum X", ale ciekawosc mnie zzera, jaki serial macie na mysli?
: [...]

Najlepszy i jedyny do ogladania w Polsacie - "Ostry dyzur" ;)
(ER to angielski tytul, skrot od Emergency)
Emisja - czwartek, godz. 21.00.

Pozdrawiam,
Ewa

1. Data: 2000-01-05 10:28:51

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przecież żartowałem kuchnia ( to aby pozostać w temacie grupy ;) - coś się
ludziska na żartach nie znają........

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club
<84v6jt$gol$1@helios.man.lublin.pl>...

1. Data: 2000-01-05 10:30:19

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jest to bynajmniej serial o moim ostrym dyżusze w kuchni w czasie obozu
kub koloni :))))

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club
<3...@r...com.pl>...

1. Data: 2000-01-05 10:36:32

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko dlatego, że pytanie było banalnie proste :)))
BTW - piszcie mnie ostry z małej litery - swego czasu na pl.soc.seks pojawił
się podszywacz Ostry i potwornie wszystkich zwymyślał używając słów
powszechnie używanych za obraźliwe.
A swoją drogę to film.rec też już z abardzo nie lubię - jak napisałem, że
IMO Williams ten SW robi cały czas tą samą muzykę, niezależnie od filmu to
mało ni oberwałem ( gdyby można było dawać po twarzy przez sieć to bym
dostał )

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club
Ulka napisał(a) w wiadomości: <3...@f...onet.pl>...

>Na pl.rec.film Ostry dostal nagrode!!!!!

Koniec z nadwagą.
Re: Witajcie po Swietach
Czy sa nisko kaloryczne desery ???
przepisy