Re: Re.Spotkanie w Gdansku

1. Data: 2002-07-30 09:22:11

Temat: Re: Re.Spotkanie w Gdansku
Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to kto sie zdecyduje na konkrety?
Ja chyba tez bede wtedy w Gdansku: huuurraaaaa.
grzesiek z rodzinka (rybnik)

1. Data: 2002-07-30 09:30:20

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> No to kto sie zdecyduje na konkrety?
> Ja chyba tez bede wtedy w Gdansku: huuurraaaaa.
> grzesiek z rodzinka (rybnik)

Magda zaproponowala: cytata:)

Po konsultacji z przybywajacymi na spotkanie, jako, ze to dzien pracy,
proponuje 13 sierpnia o godzine 18-tej (szosta po poludniu dla tych, co
nie stosuja czasu militarnego) kolo Kasy Zeglugi na Dlugim Pobrzezu nad
Motlawa (Dlugim Targiem do konca w strone Motlawy, skrecic w lewo, w
miejscu gdzie promenada sie rozszczepi na dwa poziomy sa schody do kasy).

W miedzyczasie licze na to, ze ktos wymysli lokal, do ktorego udamy sie
po zbiorce. Mysle, ze poczekamy kolo kasy okolo pol godziny na
spoznialskich, a potem gdzies na jedzenie i drinka.

Magdalena Bassett
-----------------------------------

a druga moja propozycja miejsca jest : pewniejsza dla zamiejscowych- nie
beda poszukiwac po nabrzezu to : pod Neptunem na Dlugim Targu a konkretniej
za jego plecami jest Dwor Artusa i ma bardzo wygodne schody ...a godzina bez
zmian 13 sierpnia o 18 ...Neptuna to kazden jeden znajdzie nawet bez
pytania.

to jak ? pod Neptunem , za plecami ,hehe Jola L-L

PS: w ubieglym roku Iza Sowula nie znalazla tak szybko miejsca zbiorki przy
kasach zeglugi i na czuja poszla pod Neptuna za pol godziny i tam nas
zlapala:)))

1. Data: 2002-07-30 18:56:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Jul 2002 21:17:52 +0200, "MJ" <m...@w...pl>
wrote:

>Tak!!!!! Neptun..jestem zaaaaa.....:))
>
>MJ..
>Ktora nie zna Gdanska mimo ze z pomorza.

no tak..w ub. roku bylo "kolo golego faceta z widelcem" (Gdansk),
w marcu bylo "u wylotu zolnierza" (Szczecin)...ciekawe co za rok
bedzie...

Trys, co w tym roku nie jest w PL w sierpniu...:(((

Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L
i Lilla]

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-30 19:17:52

Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak!!!!! Neptun..jestem zaaaaa.....:))

1. Data: 2002-07-31 07:43:32

Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Jola L-L z adresu <j...@i...pl> napisał:

> [...]

> konkretniej za jego plecami jest Dwor Artusa i ma bardzo wygodne
> schody ...a godzina bez zmian 13 sierpnia o 18 ...Neptuna to kazden

to jak Neptun czy kasa (do piatku mozemy sie umawiac bo potem jade do G. i
bede mial odciecie od sieci...)
grzesiek

1. Data: 2002-07-31 07:58:36

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jak Neptun czy kasa (do piatku mozemy sie umawiac bo potem jade do G. i
> bede mial odciecie od sieci...)
> grzesiek

Neptun niech bedzie , na wszelki wypadek wysle Ci na priv moj telefon domowy
OK?

Jola L-L

1. Data: 2002-08-08 04:34:32

Od: "EwaT" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze jutro zajrze do poczty, ale w sobote rano juz lece do Polski

A kiedy znow mozemy sie Ciebie spodziewac "na" /wiem, zle to brzmi/
grupie? Szczesliwej podrozy i dobrego pobytu w Polsce! E.

1. Data: 2002-08-08 09:10:07

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

Witam serdecznie. Cudem udało mi się tego wątku nie wyrównać. Ufff!...
Postów po wakacjach miałam kilka tysięcy... :-)
Chętnie bym się pojawiła. Rok temu było super, ale...

> [...]
bez
> zmian 13 sierpnia o 18 ...Neptuna to kazden jeden znajdzie nawet bez

Tylko ta godzina... Nie bardzo mogę się wyrwać na 2 dni... Na dzień tak jak
rok temu to by było bez problemu... Nic to pomyślę, a nóż się uda?

> PS: w ubieglym roku Iza Sowula nie znalazla tak szybko miejsca zbiorki
przy
> kasach zeglugi i na czuja poszla pod Neptuna za pol godziny i tam nas
> zlapala:)))

Pamiętam, pamiętam... Fajnie było.
Tak w kwestii formalnej - czy to jest oficjalna informacja o terminie, bo
późniejszych postów w tym wątku już nie widzę?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-08-08 09:37:01

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aitcf2$fi7$1@news.onet.pl...

> [...]
> Tak w kwestii formalnej - czy to jest oficjalna informacja o terminie, bo
> późniejszych postów w tym wątku już nie widzę?

jak najbardziej oficjalna informacja , jeszcze cos bylo 31 sierpnia w
poscie pt:
"Gdansk 13 sierpnia godz.18"

Jola L-L

1. Data: 2002-08-08 14:10:07

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:

> jak najbardziej oficjalna informacja , jeszcze cos bylo 31 sierpnia w
> poscie pt:
> "Gdansk 13 sierpnia godz.18"

Jeszcze jutro zajrze do poczty, ale w sobote rano juz lece do Polski (20
godzin podrozy - uff), wiec zobaczymy sie 13 sierpnia o 18tej pod Dworem
Artusa przy Neptunie. Czy ktorys z Gdanszczan moglby zrobic jakis duzy
napis pl.re.kuchnia,. moze na starym przescieradle grubym mazakiem? Moze
nam ktos zrobi zdjecie przez kamery internetowe, z napisem bedzie nas
latwiej poznac.

Ja przywioze takie naklejki na piers dla kazdego, zebysmy na nich
napisali nasze imiona, nicki, itd, tak, zeby kazdy wiedzial, z kim gada
w czasie spotkania.

w miedzyczasie mozecie sobie spojrzec, co sie tam dzieje, jakie tlumy
sie przewalaja (Jarmark Dominikanski w pelnym toku - na szczescie sie
skonczy 11tego sierpnia)

http://www.gdansk.gda.pl/um_green/k_kamera/k_pl_kame
ra.asp

Magdalena Bassett

Re: nowa, 2 lewe rece, a po toskansku by chciala
ciasto kruche na słodką tartę
(OT) prezent
ogórki kiszone
Re: Ryz - jak gotowac