listwy przypodłogowe

1. Data: 2004-11-19 08:01:50

Temat: listwy przypodłogowe
Od: "sk" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie mili moi, jakie kupić listwy przypodłogowe do łazienki. Na podłodze
są położone kafelki, a ściany pokryte tynkiem akrylowym. W ogóle to jak je
zamontować? (przylepić, przywiercić....)

1. Data: 2004-11-19 09:15:00

Temat: Re: listwy przypodłogowe
Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sk" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> Poradźcie mili moi, jakie kupić listwy przypodłogowe do łazienki. Na
podłodze
> są położone kafelki,

Przyciac kafelki na pól i z tych połowek cokoly porobic.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

1. Data: 2004-11-19 11:23:39

Od: "sk" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, w zasadzie nie ma takiej mozliwości, bo :
1. nie mam już więcej tych kafelek
2. były cokoliki, ale mi sie nie podobały i podczas "robienia ścian" poprosiłam
męża, aby je po prostu wyrwał.

Pozdrawiam

1. Data: 2004-11-19 12:37:58

Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 1. nie mam już więcej tych kafelek
> 2. były cokoliki, ale mi sie nie podobały i podczas "robienia ścian"

To bedziesz miala klopoty z zawilgoceniem scian podczas zmywania lazienki
mopem, albo bedziesz musiala precyzyjnie mopem jezdzi. listwy zawilgna od
mopa na pewno i sie spacza. Ale skoro ci sie listwy w lazience podobaja, to
je instaluj. Rozwiazanie nierekomendowane (w wilgoci lazienki) na pewno.
Mozna kleic listwy (pewnie sie odkleja w lazience), mozna przywiercic na
kolkach rozporowych.

1. Data: 2004-11-19 13:19:14

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Nov 2004 13:37:58 +0100 I had a dream that Lesio5 <l...@w...pl> wrote:
> [...]
> je instaluj. Rozwiazanie nierekomendowane (w wilgoci lazienki) na pewno.
> Mozna kleic listwy (pewnie sie odkleja w lazience), mozna przywiercic na

Są listwy plastikowe, co wygladają jak drewno. W każdym markecie do
kupienia.

1. Data: 2004-11-19 21:06:04

Od: prywatne <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są listwy plastikowe, co wygladają jak drewno. W każdym markecie do
> kupienia.

Są politycy LSD wyglądają jak prawdziwi. Do wybrania w każdych wyborach.
Plastikowe listwy to jak silikonowe biusty

1. Data: 2004-11-20 04:53:32

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...

> Są listwy plastikowe, co wygladają jak drewno. W każdym markecie do
> kupienia.

Te listwy najczesciej sa laminowane a pod spodem sa z plyty pazdzierzowej.
Tez nawilgna.
Listwy czysto plastikowe wygladaja dosc paskudnie - ale de gustibus ....

1. Data: 2004-11-20 19:53:33

Temat: Re: Re: listwy przypodłogowe
Od: Krzysztof Gmyr <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jakie te kafelki, ale moze zastosujesz listwe aluminiowa?
Nie do konca przypodlogowa, ale z takich przyblatowych w przekroju albo
trojkatne albo negatyw cwiecwalka.

--
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Krzysztof Gmyr

1. Data: 2004-11-21 22:00:26

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Nov 2004 05:53:32 +0100 I had a dream that Lesio5 <l...@w...pI> wrote:
> Listwy czysto plastikowe wygladaja dosc paskudnie - ale de gustibus ....

Wiesz, lepsze to niż wypaczone drewniane.

1. Data: 2004-11-21 22:00:53

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Nov 2004 22:06:04 +0100 I had a dream that prywatne <1...@g...pl>
wrote:
> Są politycy LSD wyglądają jak prawdziwi. Do wybrania w każdych wyborach.
> Plastikowe listwy to jak silikonowe biusty

To doradź coś konstruktywnego, a jak nie masz nic takiego do
powiedzenia, to nic nie mów.

Nowe podatki/ulgi??? Sejm
Drzwi Centurion
Re: Jak naostrzyć tarczę krajarki do chleba :((
Jak zabudoiwac starą futrynę?
odgłosy z łazienki