pnącze na dom

31. Data: 2003-02-04 14:43:12

Temat: Re: Odp: Odp: pnącze na dom
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in
news:b1oill$8bm$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Nie koniecznie arystokracja na tej scianie musi byc. Schuylera sobie
> zapusc! Wytrzyma wszystko. I bardzo dobry on jest! A w razie czego w
> kazdej chwili mozesz miec ode mnie niedorznieta Isabelle :-))
> I co by o niej nie gadac, to naprawde ladnie jej sie przebarwiaja
> liscie.

Winogron jest dobry na wszystko!
Winogron na droge za sliska!
Winogron na stope za niska
winogron podniesie Ci ja

parurarura
Pozdrowienia - Ewa Sz. tak jakos

32. Data: 2003-02-04 14:44:30

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Feb 2003, Janusz Czapski wrote:

> Nie koniecznie arystokracja na tej scianie musi byc. Schuylera sobie zapusc!

I jego mam tak meczyc? Zastanowie sie.

> Wytrzyma wszystko. I bardzo dobry on jest! A w razie czego w kazdej chwili
> mozesz miec ode mnie niedorznieta Isabelle :-))

Za Izabelle dziekuje. Mam Lidie.

> I co by o niej nie gadac, to naprawde ladnie jej sie przebarwiaja liscie.
> Fotka na www.winogrona.org

Fotki znam na pamiec. Lidia ma jedna zdecydowanie wieksze liscie.

Pozdr.

D.P.

33. Data: 2003-02-04 14:48:02

Temat: Re: pnącze na dom
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Feb 2003, Ewa Szczęśniak wrote:

> Jest naprawde ladny, wczesnie kwitnie - juz w maju (przynajmniej we Wro),
> ale czesto powtarza kwitnienie jesienia i ma b, ladne owocki. Jak chcesz
> cos, co bedzie kwitlo pozniej, to moze cos z grupy C. viticella - kolega
> puscil na siatke w plocie i jest bardzo zadowolony.
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Nietety z powojnika nici. Przynaleznosc klubowa zobowiazuje.
Bedzie Schuyler.

Pozdr :-)

D.P.

34. Data: 2003-02-04 14:54:44

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" wrote:

> No wlasnie chmiel :-)
> Chociaz prawdopodobne jest, ze bedziesz musiala go przycinac :-))

To chmiel lubi cień? No to na tym wschdzie nie byłoby mu dobrze.

> Raczej nie, ale jak przy tej siatce rosnie cos do gory albo stoi, to on to
> cos namierzy i pojdzie, ile sie da. Bardzo ladnie rosnie np. na slupach
> telefonicznych :-))

Coraz bardziej mi się podoba. Jeszcze na jesion mogę go puścić...

> Bo jedyne miejsce, gdzie go moge puscic, to dom. A jak on zdejmie tynk ze
> styropianu, to chlopy mi zrobia kuku.

To niech Ci chłopy zrobią metalową kratę w kształcie altany, taką
siatkową budkę.

Krycha&chmielowe projekty

35. Data: 2003-02-04 15:19:09

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> wrote in message news
:P...@t...uhc
.lublin.pl...

> Nietety z powojnika nici. Przynaleznosc klubowa zobowiazuje.
> Bedzie Schuyler.

A moze maliny?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

36. Data: 2003-02-04 15:20:29

Temat: Re: Re: pnącze na dom
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Feb 2003, Michal Misiurewicz wrote:

> "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> wrote in message news
> :P...@t...uhc
.lublin.pl...

> A moze maliny?

No wlasnie. Dowiedzialem sie wczoraj z lektur syna, ze z malin mozna
zrobic doskonaly ocet tzw. winny.

A calkiem powaznie mowiac chyba uwzglednie wszystkie propozycje. Miejsca
jest sporo tylko musze to jakos kolorystycznie rozplanowac.

Pozdr.

D.P.

37. Data: 2003-02-04 16:59:08

Od: "AO" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> "Kronopio" <c...@o...pl> wrote in

> Sliczny jest.
> Nie wiem, psiakostka, co robic...
> Ale skoro gosc od tynkow byl anty, a to on daje gwarancje...

> A bo ja wiem?
> Ja sie lamie...
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Moim zdaniem tynk nie odpadnie pod warunkiem, ze styropian dobrze jest
przyklejony i przykuty do sciany. Przylgi nie wgryzaja sie w tynk, tylko
scisle sie przyklejaja wchodzac w najmniejsze wglebienia i nie rozrastaja
sie pozniej jak korzenie, wiec nie sadze, by mogly niszczyc tynk na
styropianie.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda
http://www.arboretum.pl

38. Data: 2003-02-04 18:21:41

Temat: RE: pn1cze na dom
Od: a...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Ewa Szcze?niak
(...)
> Testowal moze ktos z grupowiczow winobluszcz na ocieplonym styropianem
> domu?
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

U mnie rosnie winobluszcz juz kilka lat, styropian nie ma prawa odejsc od
sciany gdyz jest mocowany na grzybki 6 szt/m2.
:-) Boguslaw

39. Data: 2003-02-04 18:44:32

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Michal Misiurewicz
(...)
> Co do pielegnacji: glowa w sloncu, nogi w cieniu.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Dokładnie tak jak pisze Michał, w nogi można posadzić jakiegoś płożącego
iglaka wolno rosnącego.
:-) Bogusław

40. Data: 2003-02-04 20:20:46

Od: "Lucjan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> "AO" <s...@a...pl> wrote in news:3e3f80d5@news.home.net.pl:
Dom moich rodzicow obrosniety jest

> Jezeli tynk jest zdrowy i nie odlazi sam z siebie, to pnacza nie
zaszkodza.
> Ale jak to wyglada np. na styropianie? Nam producent dawal wyraznie do
> zrozumienia, zeby na tym nie puszczac pnaczy, bo roslina (np. po deszczu)
> moze sama (samom) swoja masa oderwac tynk razem z siatka podtynkowa.
> Testowal moze ktos z grupowiczow winobluszcz na ocieplonym styropianem
> domu?
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Ja-boletus-testuję takowy tynk winobluszczem i bluszczem
pospolitym od kilku lat. Sadząc te roślinki na myśl mi nie
przyszło,że ryzykuję!!! he,he,he-Tadkowe hi,hi,hi-Dziadkowe

Pozdrawia boletus

Bielic czy nie bielic?
Pacaneum
te okropne kociska