Re: Refleksje adwentowe - b. długie

From: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Refleksje adwentowe - b. długie
Date: Mon, 3 Dec 2001 08:43:54 +0100

Użytkownik "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9ue8b9$6u1
> musi Pana ogarniać, gdy wydaje się Panu, że "znów się podłożył" (tu cytat
> "z Pana" - >ha,ha,< - ileż w tym emocji).

Nie są to moje salowa i nie moje emocje.
Świadomie wprowadzasz w błąd. Tak samo gdy pisałeś: "mój prawie że krajan
(ja jestem z uOrzysza), "
Nie ma mowy o pomyłce bo robiłeś aluzje do wojska w Orzyszu.
Fe! To brzydko kłamać.

> to dowcipne - ryczące Biuro (znów cytat "z Pana" -ha,ha).

To są slowa z Twojego listu: "już pół Biura ryczy". Jeżeli podobają Ci się
to jest to Twoja zasługa.

>Jeżeli
Grupowicze tego
> nie podchwycili, widocznie mają inną receptę na dowcip.

Lepiej jak są rózne recepty. Stosowanie wciąż tej samej jest nużące. Mamy
tego przyklad na grupie.

> 2.
> Dlaczego kwestionuje Pan fakt, że Jan Młodszy jest powszechnie znany w
> uOrzyszu?

Okazuje się, że mialem rację. W uOrzyszu nikt cię nie zna. Znają Cię w
uOrzeszu.

>Na świecie są takie rzeczy o których się nawet filozofom nie
> śniło, więc jest Pan usprawiedliwiony. Proszę więc przyjąć do wiadomości,
że
> na Śląsku jest miejscowość Orzesze i nikt ze społeczności lokalnej
zapytany
> skąd jest nie odpowie inaczej niż w miłej memu uchu gwarze "z uOrzysza". I
> ta miejscowość jest wpisana w mojej metryce urodzenia.

Mam wrażenie, ze nie bardzo wiesz gdzie się urodziłeś. Na Śląsku znajduje
się miejscowość Orzesze, tak więc nie mogłeś urodzić się w Orzyszu tylko w
Orzeszu. Wprawdzie Śląsk nie jest regionem który jest dobrze mi znany, ale o
Orzeszu dowiedziałem się z napisu na słojach. Było to bardzo dawno temu. W
czasach gdy popularne były słoje wecka. Widać jest albo była tam huta szkła.

>Oczywiście od kilkudziesięciu już lat
> w wielu gremiach, w których uczestniczyliśmy z moim ojcem, On był Jan
> Senior, ja Junior, co dobrze zidentyfikowałeś jako Młodszy.

Żadna w tym moja zasługa. U nas, w Polsce takie słowo znane jest od dawna i
nie ma potrzeby przydawać sobie blasku przez stosowanie zagranicznych
słówek.

> W życiu bym nie pomyślał, że w pierwszą niedzielę Adwentu otrzymam, ale i
> puszczę "w świat" taką korespondencję. Po chwili zastanowienia zrozumiałem
> jednak, że nastrój tak dzisiejszego wieczoru jak i kolejnych dni aż do
24.12
> jest najwłaściwszy, aby pewne sprawy postawić jasno.

Ja sązę, że jest to czas do wybaczania, a nie do jasnego stawiania, ktore
zaognia wupowiedzi.
Jeżeli jest to dobry czas to i ja cos powiem. Kiedyś wyciągnąłem do Ciebie
rękę proponując zostawić sporne tematy i porozmawiać o ogrodach. Prosiłem
abyś napisał coś o swoim ogrodzie. Pochwaliłem też się swoja najnowsza
pasją.Ty uznałeś za właściwe wyszydzić ten fakt i stąd, w wątku "ciekawe"
pojawiła się sprawa tarasowych.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to