Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.tpi.pl!not-for-
mail
From: "Seba" <s...@s...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Reklamy
Date: Sat, 16 Jun 2001 00:10:05 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl
Lines: 25
Message-ID: <9ge0sh$avg$1@news.tpi.pl>
References: <9gafa9$67k$1@news.tpi.pl> <3...@n...vogel.pl>
NNTP-Posting-Host: pd182.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.tpi.pl 992642769 11248 213.76.75.182 (15 Jun 2001 22:06:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: 15 Jun 2001 22:06:09 GMT
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.3110.5
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.3110.3
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:88001
Ukryj nagłówki
Ania napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>
>> Dlaczego nie ma reklam z ludzmi niezbyt atrakcyjnymi fizycznie, albo z
>> widocznymi wadami, ale pozytywnie nastawionych do zycia?
>
>Ja nie do końca się z tym zgodzę... Nierzadko wybiera się do pewnych reklam
>ludzi nie całkiem idealnych. Nie mam oczywiście na myśli np. kosmetyków,
bo
>to oczywiste, że powinna je reklamować atrakcyjna kobieta, ale np. o
proszki
>do prania. Kobiety występujące w takich reklamach to panie w średnim
wieku,
>dzieciate (w każdym razie na ekranie), czasem z nadwagą, średniej urody -
>wyglądają tak, by każda przeciętna gospodyni mogła się z nimi
>identyfikować - A co za tym idzie - identyfikować się również z produktem.
No tak, ale do takiej postaci ma sie co najwyzej stosunek obojetny. A mi
chodzi np. o cos takiego: wykorzystac w reklamie jakiegos neutralnego
produktu dwoch uroczych dzieciakow, grubasa w okularach i piegowata
dziewczyne z odstepami miedzy zebami ;-). I tak to przemycic, zeby te
dzieciaki wzbudzaly duza sympatie w widzu, oryginalnosc przeciez jest w
cenie.
|