Religa - Zabrze / Coś jeszcze? | Serce chore itp...

11. Data: 2004-02-29 18:26:24

Temat: Re: Religa - Zabrze / Coś jeszcze? | Serce chore itp...
Od: Damian Kołkowski <d...@k...no-ip.org> szukaj wiadomości tego autora

* Monika B <k...@p...onet.pl> [2004-02-29 13:27]:
> - Rejonizacja dawno umarla( tj. od czasu wprowadzenia funduszu mozna sie
> leczyc wszedzie)

Aha :-)

> Na jakiej podstawie rozpoznano u Cibie zapalenie miesnia sercowego- miales
> biopsje?

Mdlałem podczas grypy i się przewracałem... Trafiłem do szpitala po nawrocie
grypy.

> Co do nie leczenia- to jest tak- wiekszosc zapalen miesnia ustepuje
> samoistnie nie pozostawiaja zadnego sladu.

U mnie są ponoć jakieś slady na sercy wskazujące na wcześniejsze przebycie
choroby (jakieś _kilka_ lat temu).

> Niestety jest dosc spora grupa zapalen przewleklych, ktore powoli ale
> skutecznie doprowadzaja do rozwoju kardiomiopatii roztrzeniowej(przepraszam
> za fachowe okreslenie) i niewydolnosci serca.
> Mozna to ocenic tylko wykonujac kontrolne badania UKG.

Po zrobieniu EKG dostałem skierowanie do szpitala, a tam zrobiono mi UKG,
miałem Holtera itp...

> Co do Betalocu- powinienes go brac( zwlaszcza jezeli masz arytmie)
> Mysle , ze przydalby Ci sie jeszcze jakis ACE-bloker-chociazby polski
> Captopril.
> ACE i beta-blokery to podstawowe leki w twojej chorobie, ktore moga sprawic,
> ze zapalenie sie wycofa.

Aha.., może dostanę ten lek od kardiologa jak się zapiszę do poradni...

> Musisz tez sie oszczedzac, jak najwiecej lezec, nie wolno Ci uprawiac sportu
> przez co najmniej pol roku itp

To jest właśnie najgorsze, 24-ro letni facet (183 cm / 70 kg), a mączy się jak
80-cio letnia babcia :-(

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski # http://kolkowski.no-ip.org/ #

12. Data: 2004-02-29 18:27:42

Od: Damian Kołkowski <d...@k...no-ip.org> szukaj wiadomości tego autora

* Kasek <k...@f...onet.pl> [2004-02-29 01:51]:

> Chcesz sie nie leczyc !!
> 1) Znam kobiete, ktora zyje 45 po zapaleniu miesnia.
> 2) Kobiety sie szanuja.

Dopiero we wtorek odbiorę wyniki ze szpitala (byłem tam 4 dni), wtedy zacznę
leczenie u kardiologa...

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski # http://kolkowski.no-ip.org/ #

13. Data: 2004-02-29 18:43:52

Od: "Monika B" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisał(a) w wiadomości:
<1nxtxzho9t7z8$.dlg@always.coca.cola>...
>On Sat, 28 Feb 2004 11:01:48 +0100, Monika B wrote:
>

>Bardzo kategoryczne stwierdzenie. Mogę spytać na jakiej podstawie
>twierdzisz, że poza Zabrzem kardiologię uprawiaj? sami inoranci?

Sorry jezeli tak zrozumiales.
Nie chodzilo mi o to ze poza Zabrzem nie znaja sie na kardiologii, tylko ze
nie znaja sie niestety na specyficznej chorobie jaka jest zapalenie miesnia
sercowego.
Jest to chorba dosc rzadka, czesto zle rozpoznawana. Z tego co mi
wiadomo(min. z kongresow)
to tylko tam wykonuje sie biopsje, typowanie immunologiczne i sa proby
lecznia immunosupresyjnego.
Najblizszy nastepny osrodek, w ktorym sie tym zajmuja to Niemcy i Wlochy.
Pozdr
Monika

SM
autoszczepionka
hemoroidy - jaka masc na zewnetrzne
organy
znieczulenie przed zastrzykiem! istnieje???