Religia w I klasie

161. Data: 2005-09-07 16:16:52

Temat: Re: Religia w I klasie
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...o2.pl> wrote in message
news:431F0B51.6080008@nielubiespamu.o2.pl...

> A to sie wyklucza ? Komunia w kosciele luteranskim _nie_ jest uznawana za
> sakrament w sensie katolicki, a komunia w kosciele prawoslawnym - i
> owszem.

to juz przeciez pisalas, jednak dotyczy to wciaz wyjatkowych sytuacji.

iwon(k)a

162. Data: 2005-09-07 16:17:46

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:dfn1tb$2m5e$1@news.mm.pl...
>W wiadomości <news:dfmou1$27j$1@news.onet.pl>

> No nie bardzo dwie różne. Obie wiążą się z finansami.

nie tylko. chodzi raczej o odpowiedzialnosc za dzieci.

iwon(k)a

163. Data: 2005-09-07 16:19:31

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dfn3rc$rgq$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> nie tylko. chodzi raczej o odpowiedzialnosc za dzieci.

Żeby być odpowiedzialnym za dzieci, to trzeba mieć możliwość zajęcia się
nimi, a to się niemal zawsze wiąże z finansami.

--
PozdrawiaM

164. Data: 2005-09-07 16:29:24

Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jeśli jest niewierząca, to szykujesz stosik?

Bynajmniej. Nie mam też zamiaru nikogo nawracac. Pragne tylko przekonac sie,
czy teoria i praktyka idą w parze.

165. Data: 2005-09-07 16:35:12

Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzato" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

. Byłoby jednak nieporozumieniem odrzucać Boże
> Narodzenie dla Yule; w istocie jest to to samo święto, a rozbieżności
> wynikają z niedoskonałego kalendarza. ..."
> fragment zaczerpniety z strony http://www.wicca.pl/kolo-roku.html

A czytałam, czytałam...włosy dęba stają.

166. Data: 2005-09-07 16:36:41

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:dfn3uj$ovu$1@news.mm.pl...

> Żeby być odpowiedzialnym za dzieci, to trzeba mieć możliwość zajęcia się
> nimi, a to się niemal zawsze wiąże z finansami.

jesli ktos jest odpowiedzialny tylko "za pieniadze" to chyba powinien
nie pracowac w szkole.

iwon(k)a

167. Data: 2005-09-07 16:43:05

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wioletta" <w...@w...nie.pl> wrote in message

> A czytałam, czytałam...włosy dęba stają.

Od czego?
Anka

168. Data: 2005-09-07 16:44:56

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> jesli ktos jest odpowiedzialny tylko "za pieniadze" to chyba powinien
> nie pracowac w szkole.

Iwon(k)o, jak POWINNO BYĆ to wszyscy mniej więcej wiedzą, nawet pracownicy
szkoły. Ale to jak JEST, to już zupełnie inna bajka, niestety.
Anka

169. Data: 2005-09-07 18:49:09

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> Iwon(k)o, jak POWINNO BYĆ to wszyscy mniej więcej wiedzą, nawet pracownicy
> szkoły. Ale to jak JEST, to już zupełnie inna bajka, niestety.

wszedzie jest tak dennie? nie wierze!

iwon(k)a

170. Data: 2005-09-07 18:53:32

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> wszedzie jest tak dennie? nie wierze!

Popatrz, co ludzie tu piszą. Ale pewnie jakieś wyjątki gdzieś są....
Anka

Po dwóch dniach
kiedy do ortodonty
dziecko 3-letnie