Re: Renowacja schodów

From: ZbyszekZ <z...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Renowacja schodów
Date: 28 May 2007 23:59:45 -0700

On May 28, 3:07 pm, Radek D <r...@p...onet.pl> wrote:

> Mógłbyś coś więcej napisać o procesie obkładania betonowych schodów
> drewnem - jakie koszty, jak z izolacją beton-drewno (by nie hałasować).
> Mam lastrykowe schody (chyba tak to się nazywa) i wypadałoby je wymienić.
> Podobno same stopnie są zrobione z gotowych płyt - czyli teoretycznie
> można je zerwać. Tylko czy jest sens ?

Znaczy ja byłem zdzwiony komplikacją elementów.
Sprawa jest prosta tj. deska pionowa i deska pozioma ale pod spodem
prowadnice, wewnątrz pianka, a same deski powycinane w dosyć
skomplikowane wzory,
Obłożenie moich schodów (niezbyt równo wylane stopnie betonowe ~16)
wraz z róznymi detalami (obłożenie półpiętra, deska zamiast poręczy,
framugi w sąsiednich przejściach do pokoji i oblistwowanie całego
pozimu wyszło 5500, Materiał to dąb.
Generalnie polecam swojego wykonawcę, bo może nie jest on artystą
(parę detali można by zrobić inaczej) ale solidnym rzemieślnikiem,
jeśli jesteś zainteresowany napisz na priv.

--
ZZ@private