Re: Renta Socjalna

From: "Katarzyna G." <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Renta Socjalna
Date: Fri, 19 Apr 2002 20:10:53 +0200

Czyli to o to chodzi. Brak pieniędzy.
Powiem szczerze, że w Twoim mieście w takim razie szybko zabrakło
pieniążków, ale przypuszczam, że od początku mieli ich za mało :-(
To jest tak. Ośrodek zgłasza zapotrzebowanie na środki finansowe, ale jeśli
dostanie mniej pieniążków (albo też zapotrzebowanie jest mniejsze niż
sytuacja rzeczywista) to wtedy tak wypłacają.
Ośrodek, który "zapożyczy" się w swojej gminie (to znaczy, że wystąpi o
środki finansowe do własnej gminy) wypłaci pełne renty, ale nie dostanie
pieniążków z budżetu centralnego, ponieważ tam na górze orzekną, że "gmina
poradziła sobie w ramach własnych środków".
Ośrodki, które nie wypłacą całych rent, otrzymają środki z budżetu
centralnego...
Jaki z tego wniosek? Poszkodowani są niepełnosprawni, ale nie gmina.....
W takim razie powinieneś dostać te wyrównanie. Ale może spróbuj gdzieś
napisać w tej sprawie? Zrzesz inne osoby poszkodowane. To paranoja, żeby na
początku roku brakowało pieniędzy.... Zdarza się, ale później, powiedzmy w
listopadzie. A poza tym, nie powinno brakować pieniędzy na zasiłki stałe.
O czym to świadczy... widocznie Pani, która robi zapotrzebowanie w Ośrodku
nie umie liczyć.

Pozdrawiam

Katarzyna G.

20.04 Conrad M.
20.04 LECH DUBROWSKI
20.04 Katarzyna G.
21.04 interpio
22.04 LECH DUBROWSKI
22.04 Katarzyna G.
23.04 Gerard
06.05 iwotor
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla