Re: Renta Socjalna

Data: 2002-04-19 18:10:53
Temat: Re: Renta Socjalna
Od: "Katarzyna G." <k...@g...pl>

Czyli to o to chodzi. Brak pieniędzy.
Powiem szczerze, że w Twoim mieście w takim razie szybko zabrakło
pieniążków, ale przypuszczam, że od początku mieli ich za mało :-(
To jest tak. Ośrodek zgłasza zapotrzebowanie na środki finansowe, ale jeśli
dostanie mniej pieniążków (albo też zapotrzebowanie jest mniejsze niż
sytuacja rzeczywista) to wtedy tak wypłacają.
Ośrodek, który "zapożyczy" się w swojej gminie (to znaczy, że wystąpi o
środki finansowe do własnej gminy) wypłaci pełne renty, ale nie dostanie
pieniążków z budżetu centralnego, ponieważ tam na górze orzekną, że "gmina
poradziła sobie w ramach własnych środków".
Ośrodki, które nie wypłacą całych rent, otrzymają środki z budżetu
centralnego...
Jaki z tego wniosek? Poszkodowani są niepełnosprawni, ale nie gmina.....
W takim razie powinieneś dostać te wyrównanie. Ale może spróbuj gdzieś
napisać w tej sprawie? Zrzesz inne osoby poszkodowane. To paranoja, żeby na
początku roku brakowało pieniędzy.... Zdarza się, ale później, powiedzmy w
listopadzie. A poza tym, nie powinno brakować pieniędzy na zasiłki stałe.
O czym to świadczy... widocznie Pani, która robi zapotrzebowanie w Ośrodku
nie umie liczyć.

Pozdrawiam

Katarzyna G.