Renta, nowotwór

1. Data: 2004-06-07 17:13:57

Temat: Renta, nowotwór
Od: "DarejDok \(Dariusz Dąbrowski\)" <xdi@[NOSPAM]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem,

Jestem tu pierwszy raz. Proszę o paradę w sprawie
renty dla mojej żony.
Skończyła studia dzienne 4 lata temu. Nie pracowała od studiów=>nie płaciła
składek.
Ma nowotwór jelita grubego. Będzie chemia.
Czy jest szansa na jakąś rentę ?

Pozdrawiam
Darek

2. Data: 2004-06-07 19:09:29

Temat: Re: Renta, nowotwór
Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
płaciła
> składek.
> Ma nowotwór jelita grubego. Będzie chemia.

Trudno colkolwiek powiedzieć, gdyż nasze orzecznictwo coraz bardziej
szwankuje. Mówię to po obejrzeniu materiału w którymś z dzisiejszych
programów informacyjnych, gdzie przedstawiono sprawę młodego mężczyzny
cierpiącego od 5 lat na chorobę nowotworową i właśnie został on cudownie
uzdrowiony przez lekarza orzecznika w konsekwencji czego odebrano mu rentę
socjalną. Chłopak ten ma w tej chwili przerzuty. Bodaj w Teleexpresie dziś
to pokazywali. Ręce i nogi się uginają.
Pozdrawiam Dorota

3. Data: 2004-06-07 21:09:39

Temat: Odp: Renta, nowotwór
Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Teoretycznie gdy niepelnosprawnosc powstała w np. okresie nauki w szkole wyzszej
to przysluguje renta socjalna ale trzeba by bylo to udowodnic.
Byla kiedys taka instytucja w ZUSie, nie wiem czy jeszcze jest? jak renta w drodze
wyjatku, przyznawana
przez prezesa ZUS-u.
Praktycznie to moim zdaniem pozostaje jedynie udac sie do opieki spolecznej i tam
starac sie o jakies swiadczenia. Ale i tam nie liczylbym na jakas wieksza pomoc.
Pozdrawiam Piotr

4. Data: 2004-06-08 18:30:24

Od: "Aisa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Znam osobę, która nigdy nie pracowała, zachorowała na raka i renty co prawda
nie otrzymywałale w związku z przyznaną dawną I grupą, dostawała dodatek
pielęgnacyjny.
Pozdrawiam Joanna

Pytanie o zniżki w abonamencie TV Cyfrowej
[OT] Długi weekend z PKP
Na terenie lotniska Okęcie
książki audio
Do ekspertów motoryzacji