Re: Renta socjalna - zlodziejskie porady

From: a...@i...org.pl (algraf)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Renta socjalna - zlodziejskie porady
Date: 26 Mar 2003 09:22:49 +0100

Zbigniew Gintowt napisal, a ja odpowiadam:

>Wiele osób, ktore tu się prezentują pokazują swoje osiągnięcia w realizacji
>idei pomocy wzajemnej.

- to nie byla pomoc, ale naklanianie do przestepstwa. jest to zadna roznica
dla czlowieka o malym sumieniu i braku szacunku dla prawa. To bylo zwykle
cwaniactwo ktore Ty popierasz i jeszcze ludzi porzadnych opluwasz - to
troche nie ladnie. Slowo "Kapus" bylo raczej uzywane w innych sytuacjach niz
ta, miej to na uwadze.

>Proponuję żebyś Ty Arku pokazał swoje osiągnięcia.

- a nie widze sensu zeby sie z kims licytowac ale na pewno nie siedze na
tylku. moglo by sie tez okazac ze robie wiecej od ciebie, i bylo by ci
glupio - a ja tego nie chce.

>Kapusiostwo , niezależnie od kontekstu jest moralnie jednoznaczne.

- moralnosc w twoim wykonaniu jest koslawa i brzydka jak odbicie w lustrze
smiechu.

Można i tak sobie wyobrażać ideę realizacji pomocy "braciom w niemocy".

- co z innymi bracmi, ktorzy graja wedlug zasad i sa uczciwi ?

>Co się tyczy mojej osoby, to nie jestem anonimowy. Nie zmyślam sobie
żadnych
"ksywek", nie wysyłam wiadomości przez bramki, by uniknąć namierzenia mojego
IP. Dla ułatwienia dodam, że mój adres i nr telefonu jest do znalezienia w
książce telefonicznej.

- tez nie jestem anonimowy, kto chce moze sobie mnie znalezc w internecie -
niech wpiszze na wyszukiwarce algraf (nazwa mojej pierwszej firmy) i ma
wszystko jak na talerzu. Moze wpisac Aluk i moze jeszcze zobaczy niektore
rzeczy robione przeze mnie.

Szkoda więc tracić czasu. Pisz donos do "odpowiednich władz" na mnie. Tak
mnie ta groźba wystraszyła, że o mało się nie rozpłakałem.

- plakac nalezy nad twoim malym sumieniem, ale nie jestem w stanie - wybacz.

BTW: żeby oceniać czyjeś postępowanie w kategoriach prawnych czy moralnych
trzeba mieć o tym jakieś blade pojęcie.

- mam jakies tam pojecie, a moze w domu mnie tak wychowali, ze jak widze
niesprawiedliwosc to reaguje - ale inni wola przejsc obok.

tajemniczy nieznajomy :-)
szpieg z krainy deszczowcow

...........karamba

30.03 mind_dancer
30.03 Zbigniew Andrzej Gintowt
30.03 algraf
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla