Rewelacja

1. Data: 2002-09-16 18:14:57

Temat: Rewelacja
Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może niektóre z Was powiedzą, że odkrywam Amerykę, ale dla mnie to jest
nowość. Dotąd nie zauważyłam tej firmy na rynku. Ponieważ z uporem maniaka
szukam mojego ulubionego kremu winogronowego z kawasami AHA (w dodatku firmy
nie pamiętam), wdałam się w długą rozmowę z panią magister w aptece i dałam
się namówić na krem Dermicea (silnie nawilżający - prolongatum,
hypoalergiczny). Absolutna rewelacja - leciutki, delikatny i nawilża chyba
do kości:) Do tego dostałam jeszcze próbki serum pod oczy i maseczki. Znów
szok - po maseczce zobaczyłam rano w lustrze nową gębulę - tak minus 10
wiosenek:))) Od razu mi się humorek poprawił. Polecam wszystkim
przemęczonym, lekko zszarzałym, podwiotczałym itp itd. Jest też wersja
tłusta kremu, ale to nie dla mnie, więc nie próbowałam.
Pozdrawiam,
odmłodzona Anka

1. Data: 2002-09-16 19:33:21

Temat: Re: OT Rewelacja
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miranka" <a...@s...pl> napisał

> Znów
> szok - po maseczce zobaczyłam rano w lustrze nową gębulę - tak minus 10
> wiosenek:)))

Ja cię kręce ... co jest ze mną nie tak ??? ;-(((
Ja praktycznie nigdy nie widzę tych super efektów - kremy czy maseczki
kupuję bardziej z wyrachowania (muszą ładnie pachnieć, dobrze się wchłaniać
i nie powodować podrażnień) i zmieniam je co jakiś czas bo podobno trzeba.
Ale nie widzę efektów :-(((

Ostatnio kupiłam taki Avonu rozjaśniający cienie pod oczami ... stosuję już
jakiś czas (z rozsądku) a cienie jak były tak są.
Po maseczkach czy peelingach skórę mam lekko bardziej gładką - ale żadnych
niesamowitości.

A może ja źle patrzę ???

Pasmutniałam ... bo Wy wszystkie efekty widzicie i zrozumiałe że stosujecie
to wszystko ... ja efekt widzę wtedy jak nałożę makijaż ;-)

Pozdrawiam i sorki za OT
MOLNARka

1. Data: 2002-09-16 19:59:02

Temat: Re: Rewelacja
Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Mon, 16 Sep 2002 20:14:57 +0200, "Miranka" <a...@s...pl>
wyskrobal sobie:

> [...]
>nie pamiętam), wdałam się w długą rozmowę z panią magister w aptece i dałam
>się namówić na krem Dermicea (silnie nawilżający - prolongatum,

hmm a jaki koszt takiej przyjemnosci??

m3duz4

1. Data: 2002-09-16 20:02:01

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <g...@h...pl> wrote in message
> [...]
wchłaniać
> i nie powodować podrażnień) i zmieniam je co jakiś czas bo podobno trzeba.

Bo pewnie na codzień jesteś młoda i piękna, a Twojej skórze tak naprawdę
niczego nie brakuje. Wtedy każdy nawilżający lub półtłusty krem załatwia
sprawę - byleby nie powodował podrażnień, jak sama piszesz. Kiedy cera jest
już nie-nastoletnia, a jej właścicielka zaganiana, przemęczona i mocno
niedospana to zwyczajne kremy owszem nawilżają, ale cudu nie czynią. Ale
czasem trafi się ten jeden krem, który akurat da skórze dokładnie to, czego
jej w danej chwili brakuje. Wtedy naprawdę widać efekty i wtedy właścicielka
odmłodzonej twarzy pieje z zachwytu. Tak jak ja.:)) Krótko mówiąc, ostatnio
używałam sporo różnych kremów (często zmieniałam) i żaden nie trafił w 10
tak jak ten.
Anka

1. Data: 2002-09-16 20:04:28

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"m3duz4" <m...@i...pl> wrote in message
> dnia Mon, 16 Sep 2002 20:14:57 +0200, "Miranka" <a...@s...pl>
> wyskrobal sobie:
> hmm a jaki koszt takiej przyjemnosci??

Krem lekko ponad 40 PLN.
Anka

1. Data: 2002-09-16 20:51:28

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miranka" <a...@s...pl> napisał

> Bo pewnie na codzień jesteś młoda i piękna, a Twojej skórze tak naprawdę
> niczego nie brakuje.

Nooooo :-))) Zawsze tak lepiej pomyśleć a nie żem ślepa i dlatego nic nie
zauważam :-))))

> Kiedy cera jest
> już nie-nastoletnia, a jej właścicielka zaganiana, przemęczona i mocno
> niedospana to zwyczajne kremy owszem nawilżają, ale cudu nie czynią.

Spełniam wiele z tych warunków ....

> [...]
czego
> jej w danej chwili brakuje. Wtedy naprawdę widać efekty i wtedy

Czyli ja po prostu jeszcze na taki krem nie trafiłam ;-))) Tak by wynikało
bo żaden na mnie takiego niesamowitego efektu nie zrobił.
Nic to ... będę szukać ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

Zielony lakier do paznokci...