Rezaty Lachiw?

1. Data: 2018-02-06 13:09:30

Temat: Rezaty Lachiw?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Pamiętacie, gdy to linkowałam, krytykując przyjmowanie Ukraińców w ilościach
hurtowych?
https://polskaniepodlegla.pl/opinie/item/485-hodujem
y-weza-na-wlasnej-piersi

No. To czytajcie:
https://wiadomosci.wp.pl/byly-minister-obrony-ukrain
y-ostrzega-ponad-milion-ukraincow-moze-chwycic-za-ko
pie-6217366961669761a

2. Data: 2018-02-06 13:18:59

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Litość i współczucie czkawką nam się odbiją. Trzeba szybko zweryfikować tych ludzi o
odesłać wszystkich mężczyzn do kraju pochodzenia!
Już szmuglują broń:

https://polskaniepodlegla.pl/opinie/item/12905-po-co
-ukraincy-zwoza-bron-do-polski-tylko-w-ostatnim-roku
-przemycono-kilkadziesiat-tysiecy-sztuk-broni

Nie mówiąc o tym, że:
http://wolnosc24.pl/2017/07/17/milion-sztuk-broni-w-
rekach-obywateli-ukrainy-a-u-nas-pustka/

3. Data: 2018-02-06 13:55:09

Temat: Re: Rezaty Lachiw?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-06 o 13:09, i...@g...pl pisze:
> [...]
>
> No. To czytajcie:
> https://wiadomosci.wp.pl/byly-minister-obrony-ukrain
y-ostrzega-ponad-milion-ukraincow-moze-chwycic-za-ko

Jasne, na Ukrainie wojna, a ci co wyjechali do Europy i do Polski szukać
pracy, tylko czekają żeby rzucić się z siekierą na kolegów z pracy.
Pewnie Polacy, którzy również rozjechali się po świecie za pracą, też
tylko czekają z niecierpliwością na sygnał od ministra pislamskiego...
Dobrze się czujesz?

Wasi politycy próbują znowu podpalić Europę żeby chronić własne
interesy, bo czują, że władza im się wymyka z rąk, a ty się cieszysz jak
upośledzone dziecko.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2018-02-06 14:07:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-06 o 13:18, i...@g...pl pisze:
> [...]
>
> Nie mówiąc o tym, że:
> http://wolnosc24.pl/2017/07/17/milion-sztuk-broni-w-
rekach-obywateli-ukrainy-a-u-nas-pustka/

Pomijając tendencyjność tych "newsów"...

Czyli nie jest złe to, że tam mają broń, tylko to, że u nas jej nie
mają. Typowa "logika" zapóźnionego w rozwoju narodowca...
Więc ty proponujesz w odpowiedzi zbroić obywateli. Zwiększenie ilości
broni u ludzi, to bardzo skuteczna metoda na dłuższe zachowanie
pokoju... Tylko patrzeć aż jakiś kretyn ze spluwą w tramwaju zacznie
strzelać, tylko dlatego, że usłyszy rozmowę po ukraińsku.

Zamiast ze sobą rozmawiać pokazujecie kto ma większego. Bo dla was to
pokazywanie, to szczyt możliwości intelektualnych.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-02-06 14:38:04

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik i...@g...pl napisał:
> [...]
>
> No. To czytajcie:
> https://wiadomosci.wp.pl/byly-minister-obrony-ukrain
y-ostrzega-ponad-milion-ukraincow-moze-chwycic-za-ko

Mało prawdopodobne, ukraińcy podobni do polaków, szybko się asymilują.

Weź też poprawkę na relacje Niemcy-Ukraina, Niemcom bardzo na rękę
kiedy PL żre się z Ukraińcami, wtedy niemiec korzysta.
Ukraina biedniejsza niż białoruś, za bardzo nie podskoczą, bez poparcia
PL do UE nie wejdą.

6. Data: 2018-02-06 19:00:39

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

A ja nie wiem, czy na pewno chcą do UE. Z Banderą im do UE raczej nie bardzo po
drodze. Przecież im każą ustawy i prawo zmieniać :->

Czy Agatka znowu wydudzi Dudę?
Psychoanaliza narodu żydowskiego i nie tylko.
Ustawa o IPN jest słuszna!
Tato?!
Moja metoda badania/działania.