Ciasto drożdżowe ucierane - pytanie

11. Data: 2006-01-31 13:43:27

Temat: Re: Ciasto drożdżowe ucierane - pytanie
Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emilia Karbownik" <d...@N...CHCE.SPAMU.o2.pl> napisał w
wiadomości news:drnaup$4cu$1@news.onet.pl...
> że tak.

no jak ja bym czekała 5 godzin, to ciasto uciekłoby mi drzwiami

12. Data: 2006-01-31 13:48:35

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Jan 2006 14:43:27 +0100, Waćpanna lub waćpan Syla, w wiadomości
<news:drnpiu$t4h$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> no jak ja bym czekała 5 godzin, to ciasto uciekłoby mi drzwiami

Nie przesadzajmy, ja ciasto na pizzę wyrasstam 3h i jakoś nie ucieka :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

13. Data: 2006-01-31 21:05:00

Od: "Fiora" <f...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No ale przepis poproszę !!!

Uwielbiam drozdzówki !!!
Przejrzalam kuchnie polska i nic takiego nie widze, co by wyrastalo 5 godz.
A jesli chodzi o kierunek ucierania, to ongis jeden chemik mi mowil,
ze podczas ucierania tworza sie w ciescie
"ciekle krysztaly" co nauka nie tak dawno odkryla (samo
zjawisko, a ciasto to przy okazji) i zmiana kierunku niszczy te twory. Moze
cos w tym jest.....
Pozdrawiam
Fiora

14. Data: 2006-01-31 22:36:27

Od: Emilia Karbownik <d...@N...CHCE.SPAMU.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

aniared napisał(a):

> Czy rozumiesz przez to, że mikser kręci raz w jedną, raz w drugą stronę?
> To ja mam inny mikser.

Nie jestem specjalistką od pieczenia przemysłowego chleba, ale z tego co
się kiedys dowiedziałam wynikało, że ciasto jest mieszane w dwie strony
na raz - tak jak w mikserze, gdy założymy dwie zazębiające się końcówki.

EK

15. Data: 2006-02-02 19:25:50

Temat: Rezultat!
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam w mikserze, wyrastało może nie 5 godzin, a niecałe 4, dodałam
tej felernej skórki własnej roboty i... wyszło pyyycha! Pięknie wyrosło,
jest puszyste i ma śliczny złoty kolor. Kruszonka mi się nie udała przez
gapiostwo, bo zamiast 25dag mąki dałam 250dag i coś mi się nie chciało
lepić ;-). Więcej masła niestety nie miałam, żeby wyrównać różnicę, więc
odpuściłam sobie tę kruszonkę.
Zajadam się ciepłym drożdżowym ciastem, mimo że podobno niezdrowe i
popijam winko, to przynajmniej zdrowe jest :-).

Pozdrawiam
Ewa
PS. Przepis wpiszę jutro, bo już dziś mi się nie chce. Przepraszam, bo
zdaje się, że był ktoś zainteresowany.

16. Data: 2006-02-02 19:29:33

Temat: Re: Rezultat!
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik medea napisał:
> Kruszonka mi się nie udała przez
> gapiostwo, bo zamiast 25dag mąki dałam 250dag

Dwa i pół kilograma dałaś na kruszonkę?!
--
pa, BasiaBjk

17. Data: 2006-02-02 19:44:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk napisał(a):

> Dwa i pół kilograma dałaś na kruszonkę?!

Łoboże, ja już naprawdę nie wiem ile dałam na tę kruszonkę, chyba za
dużo wina ;-). Może jednak dobrze dałam, bo mieściło się w plastikowej
miareczce? ;-)

Pozdrawiam
Ewa

18. Data: 2006-02-02 20:17:54

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> Zajadam się ciepłym drożdżowym ciastem, mimo że podobno niezdrowe

A pizza na drozdzowym ciescie? a cieply chleb czosnkowy czy serowy do
obiadu? a cieple bulki do obiadu, ktore podaja w wielu krajach? cieple
ciasto drozdzowe mozna jak najbardziej jesc bez szkody dla zdrowia. A
jak wystygnie, mozna podgrzac w mikrofali przez 10 sekund, co bardzo
poprawia smak.

Pozdrawiam cieplo
Magdalena Bassett

19. Data: 2006-02-03 06:49:39

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
wiadomości news:43E268F2.6030200@bluemoonlavender.com...

> A pizza na drozdzowym ciescie? a cieply chleb czosnkowy czy serowy do
> obiadu? a cieple bulki do obiadu, ktore podaja w wielu krajach? cieple
> ciasto drozdzowe mozna jak najbardziej jesc bez szkody dla zdrowia.

i ciepłe pączki:-))

Karnawał jest, więc doskonała okazja aby zrobić w weekend pączki i zjeśc
trochę również na ciepło;-)

pozdrawiam
Basia

20. Data: 2006-02-03 10:39:41

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Łoboże, ja już naprawdę nie wiem ile dałam na tę kruszonkę, chyba za
> dużo wina ;-). Może jednak dobrze dałam, bo mieściło się w plastikowej
> miareczce? ;-)

no to chyba była miara nie miareczka ;-)
A dałaś pewnie 250g, bo te miarki są na ogół w gramach skalowane.

Waldek

pasta porady
gotujące kobiety
chłyt martetindody