Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0
Date: Thu, 11 Feb 2010 09:46:34 +0100

> Twój Alef0 osiągany jest przed upływem dwóch minut, rowniez
> wszystkie liczby silne 1'1, 2'1, 3'1 liczba W
> A w czasie dwie minuty osiągnięte są wszystkie liczby ze zbioru
> nieograniczonego LP

Dałeś mi trudne zadanie. Na podstawie Twoich słów mam określić:
"czego nie rozumiesz"
i po namyśle stwierdzam, że nie rozumiesz przede wszystkiem
dwóch rzeczy:
1. aktualności
2. ciągłości
Aktualność oznacza, że w dowolnym momencie czasowym ilość (moc)
elementów jest zawsze skończona.
Ciągłość oznacza, że ilość elementów jest osiągnięta rekurencyjnie
według zadanaego algorytmu n+1.
. . .
Czy po tym krótkim wyjaśnieniu rozumiesz już pojęcia:
aktualność i ciągłość? :-)

> [milczenie]

Budowanie tangensoidy na osi liczbowej, w której funkcja zmienia znak
wywołało zablokowanie zrozumienia wielkości 1/0 i przerwało
ciągłość funkcji ciągłej tworząc paradoks:
"skoro sinus i cosinus są ciągłe - to ich iloraz jest ciągły, bez
punktów definiowanych jako nieoznaczone."

> [milczenie]

Skalowanie osi liczbowych jest ważnym w fizyce narzędziem
odwzorowywania rzeczywistości obiektywnej, a skala Robakksa
poprzez swoje przejścia międzywymiarowe, otwiera nowe możliwości
zrozumienia świata jaki JEST. Umożliwia także falsyfikację fałszywych
twierdzeń przyjmowanych jako założenia bez uzasadnienia
prawdziwości. To wielowymiarowa matematyka liczb mianowanych. :)
Robakks