Robimy FLAKI !!

71. Data: 2015-03-08 03:55:42

Temat: Re: Robimy FLAKI !!
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:slrnmfmgp0.g1n.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

> Przytargałem do kuchni pirometr. Może przy smażeniu kotleta zmierzę mu
> temperaturę. Nie wiem jaka być powinna, ale co szkodzi wiedzieć jaka jest?
> A potem porównać z temperaturą placka ziemniaczanego albo naleśnika.
> Nie mam pH-metru, ale gdy się kiedy o jaki wystaram, to też w jeden czy
> drugi garnek wetknę. A co!

:-))))

72. Data: 2015-03-08 03:56:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

> Pszemol zniesmaczony kobiecością...
> No no, to wiele tłumaczy!

Pszemol zniesmaczony nie kobiecością tylko patologią ginekologiczną.

73. Data: 2015-03-08 10:14:39

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2015 o 22:20 ikka <i...@n...pl> pisze:

> W dniu 2015-03-07 o 21:34, Trefniś pisze:

(...)

> skąd taki dziwaczny wniosek? z całą pewnością jestem kobietą :)

Pisałem - prawie pewność.
Ale jeśli - czym innym zniesmaczenie kobiety, czym innym faceta.

> tu się z tobą nie zgodzę :)

Myślisz, że jest aż tak skomplikowany :O
Nie można wykluczyć...

--
Trefniś

Sól nie jest szkodliwa?
Flaki
Skąd Ona ma tyle czasu ?
Formowanie chleba w bochenki ciekawą metodą
Koszyki do wyrastania chleba