Robimy prawybory ? ;)

91. Data: 2010-06-08 14:24:05

Temat: Re: Robimy prawybory ? ;)
Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hulj6a$s6s$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Już się cieszę na samą myśl, he, he ...
> Twardy blat, kuchenny fartuszek na blacie i te klimaty ... ;)

tak - ale blat to chyba był u XL ? :-))))

Zresztą jak by nie było- widać ,że Korwin
ma racje.Kobieta w sprawach
polityki powinna słuchac męża.
Jak sama cos wymyśli to nawet
w tak wybitynm przpadku (jak)
, qrka wodna , mogą być kłopoty :-)))

92. Data: 2010-06-08 14:27:15

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak - ale blat to chyba był u XL ? :-))))
>
> Zresztą jak by nie było- widać ,że Korwin
> ma racje.Kobieta w sprawach
> polityki powinna słuchac męża.
> Jak sama cos wymyśli to nawet
> w tak wybitynm przpadku (jak)
> , qrka wodna , mogą być kłopoty :-)))

Bo jak słucha męża, to mąż nie ma kłopotów ;)
Ale dlaczego Korwin myśli, że on/świat również
dzięki temu nie będzie miał kłopotów ?
Tego to ja nie kumama. No ale ...

93. Data: 2010-06-08 14:35:36

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wszystko ładnie pięknie, ale ja poproszę o rozwiązanie dla tych zalanych,
> mieszkajacych na terenach zalewowych od dawien dawna. Oni też mają
> coś podpisać czy jak ?

Dałem w odpowiedzi na posta na który odpisałeś. W skrócie zbiorniczki
retencyjne w okolicach górskich.

> Oki. Jak zmusisz tych ludzi, którzy już tam mieszkają, że się nauczą ?
> Bo, wierz mi, problem tych, co się dopiero zbudują na terenach zalewowych
> - to naprawdę jest pestka ;)
> Czy powyższe pomysły w jakikolwiek realny sposób złagodzą problem
> następnej mega-powodzi za powiedzmy 11 lat ?
> Jaki procent ludzi dzisiaj zalanych było zalanych wcześniej
> za swojego życia ?
> Czy następna powódź zaleje dokładnie tych samych, czy się okaże,
> że zupełnie innych ?

Zbiorniki retencyjne w górach. Wiem że brzmi lakonicznie, wręcz głupawo ale
... :) Mamy Solinę, czyli coś co jest blisko tego o czym mówi JKM. Wikipedia
milczy na temat powodzi na Sanie z 97, więc domniemuję że nie było. 2008 r.
zalane w sumie 70 gospodarstw. Bierząca powódź na Sanie to poddopienie
piwnic w paru budynkach w Sanoku. Tyle z Wikipedii. Dodatkowo artykuł, jak
to w 2008 przebiegało
http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
080801/REGION00/286003792
Można sobie wyobrazić, co by było gdyby Soliny nie było.
Złe rozwiązanie ?

> [...]
> i w żaden sposób nie dotyka tematu konfliktu obowiązki/koszty służby
> zdrowia ;)
> Ja płacę składki na ubezpieczenie zdrowotne i nie obchodzi mnie, czy moja
> rodzina należy do tych słabszych czy do tych silniejszych. Jak zachoruję,
> to chcę
> tylko tyle, żeby pieniądze ze składek poszły na ich leczenie przy jak
> najmniejszych
> startach wydanych zupełnie bezproduktywnie na niewiadomoco. Czy to moją
> rodzinęuratuje to ja już nie wiem. Ale wymagam, by przynajmniej jak

Oj w następnym moim poście coś o tym jest. Proponuję, przenieśmy się tam,
czyli pod news://news-archive.icm.edu.pl/hulgfu$f8v$1@inews.ga
zeta.pl i tam
kontynuujmy.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

94. Data: 2010-06-08 14:40:10

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Bo jak słucha męża, to mąż nie ma kłopotów ;)
> Ale dlaczego Korwin myśli, że on/świat również

to jest proste - konserwatysta
nie zmienia tego co sie sprawdziło
przez xxxxx lat

być może świat bez mężczyzn
( rozumianych konserwatywnie)
będzie mieć sie dobrze - ale to
nie będzie jego świat

95. Data: 2010-06-08 15:31:14

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał:

> A nie da rady ich rozstrzelać?

Jesteś niezawodny :D

> A gdzie kobiety, jak nie ma kobiet, to
> ja nie głosuje.

Nawet wśród 22 kandydatów nie było żadnej kobiety. Daleeeeko nam
chociażby do Litwy.

--
Pozdrawiam - Aicha

96. Data: 2010-06-08 15:37:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak.

Ku uciesze gawiedzi
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID359502537,index
.html
zwaz jakim idiota jest ten czlowiek.

97. Data: 2010-06-08 15:42:09

Temat: Re: Robcie
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał:

> Jest tam jeszcze za Tobą jakiś zwolennik Kormorana ? Bo już klucze
> w drzwiach, chcę szybko
> zamknąć lokal, zanim P.D. wróci ...

Co to miało być? Zamach stanu? ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

98. Data: 2010-06-08 16:01:20

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-06-08 16:24, niebożę malkontent wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> tak - ale blat to chyba był u XL ? :-))))
>
> Zresztą jak by nie było- widać ,że Korwin
> [...]

Ale ja słucham TŻa przecież właśnie. No nie widać?

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

99. Data: 2010-06-08 16:04:44

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-06-08 16:09, niebożę malkontent wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
>>>
> ..

> tak trochę nieśmiało zasugeruje ,
> zapytaj Ty może najpierw TŻ ?

Zapytałam zanim zapytałam.

> to jest zazwyczaj tranzakcja
> wiązana i jak żółty będzie chciał
> odberać co mu należne - to rozumie , że
> Ty sie ucieszysz - ale twój TŻ ? :-)))

To zależy od rekompensaty.

Qra

100. Data: 2010-06-08 16:07:20

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-06-08 16:13, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Już się cieszę na samą myśl, he, he ...
> Twardy blat, kuchenny fartuszek na blacie i te klimaty ... ;)

Tylko musimy przekonać mojego TŻta do założenia tego fartuszka.

> BTW. Mogę przynieść łuk i być jak Robin.

A dobrze naprężasz?

> Jak Rysiu Lwie Serce to nie, chyba nie oglądałem ...
> Ale może jeszcze szybko nadrobię ...

Tylko twarde to serce musi być, pamiętaj.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Dlaczego podejrzewam, że relacji "ja-to" jest w Polsce więcej niż relacji "ja-ty"?
BR-ODA WYBORCZA
Niesamowity Cezik
IXLa...
Programy typu Brain Training