Robimy prawybory ? ;)

81. Data: 2010-06-08 13:16:53

Temat: Re: Robimy prawybory ? ;)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> Sonda�e k�ami�, ale my w�asnymi si�ami dowiemy si� jaka jest prawda !!!
> Zapraszam do oddawania swoich g�os�w (nie typujemy zwyci�zcy, tylko oddajemy
> [...]
A nie da rady ich rozstrzelać? A gdzie kobiety, jak nie ma kobiet, to
ja nie głosuje.

82. Data: 2010-06-08 13:17:23

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message
> Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> W sumie moje życie ma zależeć od jednego Żółtka?
>
> Qra, nie jedząca owoców

A dactillusy?

83. Data: 2010-06-08 13:27:25

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Powódź:
>
> [JKM]
> Wszystkie te "liberalne" partie chcą obecnie... zakazać budowania się na
> terenach zalewowych.
> To niewłaściwe podejście!
>
> Jak napisałem w "Dzienniku Polskim": [PD]
> http://korwin-mikke.pl/dziennik_polski/zobacz/przycz
yny_kleski_zywiolowej_/23741
> [...]
> znacznie - z tego punktu widzenia - korzystniejsza dla ludzkości.
> Kiedyś nasza etyka nakazywała narażać własne życie, by bronić życia
> dzieci...
> Ba! Kiedy to było...
> [\JKM]
>
> Przyznaję, że nie wiem czy jest to jakieś "stanowisko" w sprawie
> epiedemii. Trafił mi się ten tekst jako jeden z pierwszych w góglu.
> Natomiast strasznie jestem ciekaw jak się do tego ustosunkujesz. Powołuje
> się na działkę którą świetnie znasz, logiczne to to jest, tyle że trudne
> do przełknięcia, nawet jeśli człek się z tym zgadza :)

Apropo powodzi. Powyższy cytat jest rozwiązaniem długofalowym. Na chwilę
dzisiejszą jest to:

" Miałem drobne opóźnienie w dotarciu do domu: nad Warszawą omal nie doszło
do oberwania się chmury. Samochody i tak jeździły po osie w wodzie. Na
szczęście nastąpiło to nad Warszawą - a nie w górach.
Rzecz w tym, że gdy na równinie spadnie i pół metra deszczu, to poziom rzeki
podnosi się o te pół metra - z hakiem: trochę wody, która spadła obok rzeki
też do niej się dostanie.
Gdy natomiast ta woda spadnie w górach, gdzie grunt w dodatku jest
kamienisty, to cała wlewa się do płynących w żlebach rzeczułek, rzeczek,
strumyczków potoczków - i po kwadransie kilometr niżej wezbrana fala wylewa
się z rzek.
Właśnie dlatego tę wodę byłoby najlepiej, poprzez małe zbiorniki retencyjne,
zatrzymać tam - a nie czekać, aż wleje się w doliny... "

A teraz apropo epidemii. Sięgnąłem po starszy wpis z bloga JKM. Raz że
pokazuje stosunek jego do kwestii akcji ze szczepionkami. Dwa poddaje w
wątpliwość że pomysł PO jest taki jak napisałeś, po prostu wg. JKM sytuacja
wymusiła na rządzie takie a nie inne postępowanie wtedy. Dodatkowo nie wiem
na ile prawdziwe jest zdanie Tuska na które JKM powołuje się pod koniec
podanego artykułu. Takie ziarenko niepewności.
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Rzad-nie-kupuje-szc
zepionek-na,2,ID393946849,n

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

84. Data: 2010-06-08 13:31:51

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> W sumie moje życie ma zależeć od jednego Żółtka?
>
> Qra, nie jedząca owoców

No dokładnie. Przecież forsujemy tu ideeę, że Ty siedzisz w domu i nie
robisz kariery a żółtek utrzymuje !!

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

85. Data: 2010-06-08 13:33:48

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> No dokładnie. Przecież forsujemy tu ideeę, że Ty siedzisz w domu i nie

Chętnie na to pójdziemy. I ja. I mój TŻ.

Qra, pasożyt na zdrowej tkance męskiej

86. Data: 2010-06-08 13:53:19

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> sprawa...) - i (to serwitut zapisany w księdze wieczystej!) podobny papier
> podpisze następny nabywca. I niech sobie buduje.

Wszystko ładnie pięknie, ale ja poproszę o rozwiązanie dla tych zalanych,
mieszkajacych na terenach zalewowych od dawien dawna. Oni też mają
coś podpisać czy jak ?

> Czyli. Nauczyć się z powodziami żyć.
> Najprościej, najtaniej i najlepiej dla środowiska.

Oki. Jak zmusisz tych ludzi, którzy już tam mieszkają, że się nauczą ?
Bo, wierz mi, problem tych, co się dopiero zbudują na terenach zalewowych
- to naprawdę jest pestka ;)
Czy powyższe pomysły w jakikolwiek realny sposób złagodzą problem
następnej mega-powodzi za powiedzmy 11 lat ?
Jaki procent ludzi dzisiaj zalanych było zalanych wcześniej
za swojego życia ?
Czy następna powódź zaleje dokładnie tych samych, czy się okaże,
że zupełnie innych ?

> [...]
> się na działkę którą świetnie znasz, logiczne to to jest, tyle że trudne
> do przełknięcia, nawet jeśli człek się z tym zgadza :)

Ja tam nie wiem - to co powyższe nie ma znamion programu politycznego
i w żaden sposób nie dotyka tematu konfliktu obowiązki/koszty służby zdrowia
;)
Ja płacę składki na ubezpieczenie zdrowotne i nie obchodzi mnie, czy moja
rodzina należy do tych słabszych czy do tych silniejszych. Jak zachoruję, to
chcę
tylko tyle, żeby pieniądze ze składek poszły na ich leczenie przy jak
najmniejszych
startach wydanych zupełnie bezproduktywnie na niewiadomoco. Czy to moją
rodzinęuratuje to ja już nie wiem. Ale wymagam, by przynajmniej jak najmniej
pieniędzy się marnowało w tym systemie.

87. Data: 2010-06-08 14:09:14

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

..

> Chętnie na to pójdziemy. I ja. I mój TŻ.

tak trochę nieśmiało zasugeruje ,
zapytaj Ty może najpierw TŻ ?

to jest zazwyczaj tranzakcja
wiązana i jak żółty będzie chciał
odberać co mu należne - to rozumie , że
Ty sie ucieszysz - ale twój TŻ ? :-)))

88. Data: 2010-06-08 14:10:11

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Chętnie na to pójdziemy. I ja. I mój TŻ.

Na Twoim miejscu najpierw uzgodnilbym szczegoly - nie raz slyszalem jak
Korwin opowiadal, ze dawniej to pracowal tylko mezczyzna i utrzymywal
rodzine z 10 dziecmi (a dzis nie, bo kómuna). Sie tam nie znam, ale urodzic
dziesiatke to chyba niezla jazda.

89. Data: 2010-06-08 14:13:30

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Już się cieszę na samą myśl, he, he ...
Twardy blat, kuchenny fartuszek na blacie i te klimaty ... ;)

BTW. Mogę przynieść łuk i być jak Robin.
Jak Rysiu Lwie Serce to nie, chyba nie oglądałem ...
Ale może jeszcze szybko nadrobię ...

90. Data: 2010-06-08 14:15:09

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> [...]
> rodzine z 10 dziecmi (a dzis nie, bo kómuna). Sie tam nie znam, ale
> urodzic dziesiatke to chyba niezla jazda.

Pestka, w dalszej rodzinie mieliśmy 24 dzieci.

Dlaczego podejrzewam, że relacji "ja-to" jest w Polsce więcej niż relacji "ja-ty"?
BR-ODA WYBORCZA
Niesamowity Cezik
IXLa...
Programy typu Brain Training