Roboty wieloczynnosciowe - Wasze opinie

1. Data: 2002-12-11 17:54:41

Temat: Roboty wieloczynnosciowe - Wasze opinie
Od: "mraw" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem "na kupnie" robota wieloczynnościowego, oferta jest duża, wszystko w
opisach brzmi pięknie, ale chciałabym skonfrontować to z opiniami
użytkowników.
Zależy mi na:
- robieniu ciasta drożdżowego z minimum 1 kg mąki
- krojeniu surówek z twardych warzyw
- wygodnym myciu elementów
Nie zależy mi:
- na krojeniu frytek
- robieniu koktajli
Chcę, żeby był mocny, wytrzymały, wygodny itp.

Jakie Wy macie doświadczenia? Co jest na +, a co na - ?

pozdrawiam

mrawcia
ciekawska ponad miarę

1. Data: 2002-12-11 18:03:40

Temat: Re: Roboty wieloczynnosciowe - Wasze opinie
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - robieniu koktajli
> Chcę, żeby był mocny, wytrzymały, wygodny itp.
>
> Jakie Wy macie doświadczenia? Co jest na +, a co na - ?

6 lat temu kupilam moulinexa i jestem nim zachwycona, nie wyobrazam sobie
zycia kuchennego bez niego:) dokupilam sobie przystawke do tarcia ziemniakow
na placki ziemniaczane i robie je migusiem:) jesli chodzi o blender - to on
jest dobry nie tylko do koktaili, ale i miksowania zup, ja nawet sernik nim
zrobilam i mrozona kawka jest pysznusia:)

ja myje od razu po robocie i wtedy schodzi latwo. gdyby stalo w zlewie pol
dnia, to pewnie by nie bylo tak latwo:)

1. Data: 2002-12-11 19:34:13

Od: "Agnieszka" <W...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem "na kupnie" robota wieloczynnościowego, oferta jest duża, wszystko w
> Zależy mi na:
> - krojeniu surówek z twardych warzyw
> - wygodnym myciu elementów
Witam!
Mam ponad rok robota Philips Cucina. Jest swietny. :-) Uzywam go prawie codziennie,
wlasnie do surowek. Tarcze sa ostre (ma specjalny pojemnik do ich przechowywania).
Myje je zawsze od razu po pracy, wiec myja sie latwo :-) Ciasta miesza pieknie,
smietane ubija bardzo ladnie. Nozem rozdrabniam np. soje na kotlety. Ma swietna,
plynna regulacje obrotow silnika, wiec mozna go "rozpedzac" stopniowo. W blenderze
mieszam nalesniki, miksuje zupy, krusze herbatniki. Koktajle tez ubijam :-) Ma
przystawke do wyciskania sokow z owocow cytrusowych. Naprawde, moge ten typ polecac.
Pozdrawiam i zycze udanych zakupow
Agnieszka, zadowolona z robota. :-)

1. Data: 2002-12-11 20:48:36

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 6 lat temu kupilam moulinexa i jestem nim zachwycona, nie wyobrazam sobie
> zycia kuchennego bez niego:) dokupilam sobie przystawke do tarcia
ziemniakow
> na placki ziemniaczane:)

A jaki masz model? Bo tez posiadam i jestem zadowolniona bardzo, tylko tej
przystawki do miazgolenia ziemniakow nie mam. Wiesz moze, gdzie dokupic? O
ile mnie pamiec nie myli, moulinex juz nie istnieje:(((
Pzdr.
Dorota
ps. A jeszcze zapomnialam dodac, ze jestem z Wawy

1. Data: 2002-12-11 22:22:56

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorka" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> A jaki masz model? Bo tez posiadam i jestem zadowolniona bardzo, tylko tej
> przystawki do miazgolenia ziemniakow nie mam. Wiesz moze, gdzie dokupic? O
> ile mnie pamiec nie myli, moulinex juz nie istnieje:(((

ja mam model master CHEF750 DUOTRONIC

ja tez nie mialam tej przystawki, ale zamowilam ja i kupilam w serwisie przy
pl. inwalidow 10 tel. 869-93-92 (byly i inne przystawki :) wpadlam na to
przypadkiem, jak mi sie blender popsul i go wymienialam.

nie wiedzialam, ze nie istnieje - nikt jej nie przejal, ani nic???

1. Data: 2002-12-12 01:28:53

Od: kamila slawinska <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Dec 2002 17:54:41 +0000 (UTC), "mraw"
<m...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
>użytkowników.
>Zależy mi na:
>- robieniu ciasta drożdżowego z minimum 1 kg mąki

nie wiem, czy u was w europie wystepuje model kitchenaid ultra power,
produkowany w stanach. od poltora roku jestem szczesliwa posiadaczka
takiego urzadzenia i po moim mezu jest to druga najlepsza rzecz, jaka
mi sie w zyciu zdarzyla! jest to dosc droga zabawka (jakies $180), ale
po pierwsze jest fenomenalnie wykonana (niemal wszystkie czesci
metalowe, latwe do rozebrania i czyszczenia), bardzo potezna
(300-watowy silnik), a poza tym przychodzi z masa dodatkowych
urzadzen. moj komplet zawieral stalowa miske, metalowy ubijak dopiany,
drugi do kremow i hak do zagniatania gestego ciasta; razem z mikserem
kupilam (za kolejne $120) komplet przystawek, zawierajacy sokowirowke,
szatkownice do warzyw i maszynke do miesa. procz sokowirowki, do
ktorwj jakos nei mam serca, wszystkiego uzywam z powodzeniem i bardzo
intensywnie; nigdy najmniejszych klopotow.zdecydowanie dobrze wydane
pieniadze, jesli mozna u was kupic, zdecydowanie polecam.

pozdrowienia,
kamila

--
It isn't pollution that's harming the environment.
It's the impurities in our air and water that are doing it.

1. Data: 2002-12-12 01:39:21

Od: "Ania Kononow" <A...@s...uva.nl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> intensywnie; nigdy najmniejszych klopotow.zdecydowanie dobrze wydane
> pieniadze, jesli mozna u was kupic, zdecydowanie polecam.

w europie to jest dosyc kosztowna zabawka - zwykly kolor (nie chrom, zloto
czy metalic) kosztuje troche ponad
350 euro - tyle ja zaplacilam za moj niebieski egzemplarz. czesto go nie
uzywam ale prezentuje sie wspaniale....
warto wydac te pieniadze jak ktos uwielbia gotowac a nie cierpi na przyklad
ugniatac ciasta drozdzowego wlasnorecznie
- ma on bowiem tak mocny silnik ze zagniecie kazde ciasto - ma 10 szybkosci
i faktycznie mnostwo roznych dodatkow
za ktore tez niestety slono trzeba zaplacic....

Ania

1. Data: 2002-12-12 07:30:18

Od: Edward Kniazycki <e.t.k@DO_NOT_SPAM.gmx.net> szukaj wiadomości tego autora

mraw wrote:
> [...]
> - robieniu koktajli
> Chcę, żeby był mocny, wytrzymały, wygodny itp.
>
> Jakie Wy macie doświadczenia? Co jest na +, a co na - ?

Kilka dni temu kupilem (dzieki wskazowkom Grupy - jeszcze raz podzie-
kowania !) Bosch'a MUM 4655.
W skrocie: silnik 550W, solidne wykonanie i duzo przystawek (wlasnie
do robienia ciasta z 1kg maki, ubijania, mieszania, oraz maszynka
do mielenia, kielich do koktajli, szatkownica). Dodatkowe przystawki
(patrz posty wyzej z Bosch w naglowku) mozna dokupic.
Ponadto bardzo praktyczna, dopracowana konstrukcja: robot stoi na
przyssawkach, misa jest scisle blokowana w trakcie pracy, wszystkie
elementy dobrze spasowne. Taki niemiecki produkt w dobrym tego slowa
znaczeniu. Minusem pewnie bedzie cena - nominalnie 900 do 1000zl.
Mozna jednak znalezc (jak ja) ponizej 800zl. Napisz prywatnie gdybys
byla zainteresowana gdzie - nie chce tu robic reklamy.

Pozdrawiam
Ed.

1. Data: 2002-12-12 07:39:31

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "dorka" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> nie wiedzialam, ze nie istnieje - nikt jej nie przejal, ani nic???

Z tego, co wyczytalam na grupie warszawskiej okolo marca tego roku, to
serwis przy Pl.Inwalidow juz nie istnieje, niestety. A jesli chodzi o
Moulinexa, to przejal go podobno koncern SEB, podaje Ci na wszelki wypadek
tel. 613 18 54. Jakby Cie temat interesowal, to w watku z 24.03.2002 "Szukam
e-maila do firmy Moulinex" jest podanych jeszcze pare adresow( oczywiscie pl
regionalne warszawa). Sprobuje znalezc te przystawke. Dzieki za odpowiedz.
Pzdr.
Dorota

1. Data: 2002-12-12 07:49:38

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"mraw" <m...@N...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> - robieniu koktajli
> Chcę, żeby był mocny, wytrzymały, wygodny itp.
> Jakie Wy macie doświadczenia? Co jest na +, a co na - ?

W listopadzie prowadzilam na grupe dluzsza korespondencje na temat Boscha
MUM 47 i polecam dalej.Dawniej mialam AEG tez bardzo dobry produkt, ale mnie
rowniez potrzebna byla maszyna do robienia ciasta drozdzowego 1 kg +
dodatki, pieke rowniez chleb i dzieki tej maszynie nie potrzebuje kupowac
dodatkowej do pieczenia chleba.Zwroc uwage przy kupnie na moc tej
machinerii, bo sa rozne a Tobie chodzi o ten 1 kg +...
pozdrawiam
Ilona

skrytki depozytowe
ekspres do kawy