Mrozenie pierogow - Wasze doswiadczenia

1. Data: 2002-12-11 18:05:14

Temat: Mrozenie pierogow - Wasze doswiadczenia
Od: "mraw" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pytanie jak w temacie - jakie macie swoje sposoby: mrozicie surowe,
ugotowane, czy ciasto inaczej robicie i w ogóle jak to najlepiej zrobić...

pozdroofka
mrawcia

1. Data: 2002-12-11 18:14:34

Temat: Re: Mrozenie pierogow - Wasze doswiadczenia
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mraw" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Pytanie jak w temacie - jakie macie swoje sposoby: mrozicie surowe,
> ugotowane, czy ciasto inaczej robicie i w ogóle jak to najlepiej zrobić...

moja mama ciasto robi zawsze takie samo i mrozi pierogi juz ugotowane - po
rozmrozeniu sa tak pyszne, jak siweze.

1. Data: 2002-12-11 18:31:05

Od: "bazyli4" <b...@p...USUNTO.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Pytanie jak w temacie - jakie macie swoje sposoby: mrozicie surowe,
> ugotowane, czy ciasto inaczej robicie i w ogóle jak to najlepiej

Ugotowane mrozimy, także ciasto którego jak narobię to duuuuużo zostaje
:-)))

Pzdr
Paweł

1. Data: 2002-12-11 18:40:17

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pytanie jak w temacie - jakie macie swoje sposoby: mrozicie surowe,
> ugotowane, czy ciasto inaczej robicie i w ogóle jak to najlepiej zrobić...

Hyhy, a co to znaczy mrozic pierogi?;))) Zazwyczaj jak robiona jest duza
ilosc pierogow, mowimy.. tym razem zamrozimy.. niestety, pierogi sa na obiad
.. potem czesc zjadana jest ukradkiem na kolacje .. czasem w nocy sie
zglodnieje... obiad i koniec 200 (czy wiecej) pierogow :))
Jadlam natomias pierogi cioci, ktora mrozila je juz po ugotowaniu i byly
bardzo smaczne, (surowe mrozene podobno moga sie rozklejac podczas
gotowania, ale nie mam doswiadczen z tym zwiazanych)
Marta

1. Data: 2002-12-11 19:00:07

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pytanie jak w temacie - jakie macie swoje sposoby: mrozicie surowe,
> ugotowane, czy ciasto inaczej robicie i w ogóle jak to najlepiej zrobić...

a ja mroze surowe, wlasnie kupilam 1 kg kiszonej kapustki, suszone
prawdziwki sie mocza ,jutro lepienie i zamrazanie surowych . Jak mnie
najdzie ochota, wyjmuje ile chce ,wrzucam do wrzatku i chwile gotuje. Sa jak
swiezo ulepione.
Jola L-L

1. Data: 2002-12-11 20:34:36

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia
mraw siadl do klawiatury
I oto co stalo sie dzielem jego palcow:

> Witam,
> Pytanie jak w temacie - jakie macie swoje sposoby: mrozicie surowe,
> ugotowane, czy ciasto inaczej robicie i w ogóle jak to najlepiej
> zrobić...

Tak jak wszyscy powiedzieli, mozna spokojnie zamrozic ugotowane.
Moja wskazowka jednak jest taka zeby przed wlozeniem do zamrazarki polac je
oliwka z cebuli i skwareczek, wtedy po wyjeciu z zamrazarki wystarczy
ustawic je w misce nad garnkiem z woda albo w piekarniku i sa od razu gotowe
do jedzenia i sie nie sklejaja..

--

Artur Nowacki '''''
ICQ #82071542 (o)(o)

1. Data: 2002-12-11 21:58:30

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

mraw wrote:

> Witam,
> Pytanie jak w temacie - jakie macie swoje sposoby: mrozicie surowe,
> ugotowane, czy ciasto inaczej robicie i w ogóle jak to najlepiej zrobić...

Rzadko to robię, ale jeżeli już, to mrożę ugotowane.

Z poważaniem
PZ

--
Pan Bóg stworzył jedzenie, a diabeł kucharzy.

1. Data: 2002-12-11 22:34:01

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pytanie jak w temacie - jakie macie swoje sposoby: mrozicie surowe,
> ugotowane, czy ciasto inaczej robicie i w ogóle jak to najlepiej zrobić...

Surowe. Po ugotowaniu smakuja tak jak swiezo zrobione.

1. Data: 2002-12-12 08:52:19

Od: "Robert M." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś mroziliśmy pierogi bo wyszło nam ich chyba około 400 szt. Tak więc po
zrobieniu gotowaliśmy je, a następnie rozkładaliśmy na dużym kawałku sklejki
tak aby się nie dotykały i na balkon , na mrozik. Tam stygły o troszkę
podmarzały. Następnie zbieraliśmy je i do woreczków. Gwarantuję Ci , że się
nie posklejają.

r...@p...onet.pl

1. Data: 2002-12-12 14:49:52

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robert M." wrote:

> [...]
> podmarzały. Następnie zbieraliśmy je i do woreczków. Gwarantuję Ci , że się

To sobie narobiliście dodatkowej roboty bo nie trzeba ich gotować, studzić i
rozkładać:)
Po zrobieniu można zaraz mrozić (bez gotowania)

Mich'ata

Roboty wieloczynnosciowe - Wasze opinie
skrytki depozytowe
ekspres do kawy