Re: Rocznica 20-lecia

From: "scorpio" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Rocznica 20-lecia
Date: Sun, 10 May 2009 08:15:33 +0200

> Jaki procent ludzi zmienia co roku miejsce zamieszkania ????????????????
> A wcześniej nie było takich obowiązków? To pojawiło się teraz?
> Proponujesz rezygnację z jakichkolwiek dowodów tożsamości?

A ile musi byc procent ludzi ? aby sprawe potraktowac powaznie ?
Wczesniej nie bylo obowiazkow?? jestes mlokosem ??
A tak cie oswiece, ze wczesniej na starych dowodach wystarczyla pieczatka o
zmianie zamieszkania.
Jak i wystarczyla na zmiane stanu cywilnego czyli nazwiska.
Nie proponuje rezygnacji proponuje uproszczenie
Tak aby obywatel nie musial stykac sie z biurokracja

> Nie ważne, CZY krytykuję, ważne że MOGĘ krytykować. Wolność nie polega na
> tym co robię, tylko na tym, co mogę robić. Aczkolwiek ja się tutaj nie
> będę upierał, że mamy jakąś superwolność, bo eurokołchoz zaczyna
> wprowadzać powoli ograniczenia, o jakich nawet Józkowi S. się nie śniło...

Zapomnij o wolnosci
Czym sie rozni robienie od nierobienia ?
Czyli mozesz trawke palic ? Mozesz oczywiscie - a czy to zgodnie z prawem ?
Krytyka na tym polega ze nie mozesz krytykowac mimo tej twojej interpretacji
wolnosci

> Jeszcze do niedawna tak nie uważano i można było iść siedzieć. Pewnie
> niedługo znów będzie można, ale póki co - się nie idzie.

Idzie sie, idzie.
Poczytaj archiwa i sie przekonasz ze komunizm i jak ta twa wolnosc tego nie
gwarantuja.

> Nie musisz - ale możesz. Kiedyś za taką wiedzę można było iść siedzieć,
> albo zniknąć bez śladu. Mimo wszystko jest różnica.

A myslisz, ze wiedzac cos o promitentnych politykach lub biznesmenach nie
mozna zniknac bez sladu ?
Wez ostatnie sprawy polityczno-biznesowe. np sprawa poznanskiego gowniarza

> Cóż - pod tym względem to zamienił stryjek... Ale to na górze - na dole
> można zdecydowanie więcej i z tego należy korzystać.

Nalezy korzystac ? Jest wybor prawda. Polacy olewaja wybory.

> No to nie miej do nikogo pretensji. MOŻESZ - to jest najważniejsze. A czy
> z tego skorzystasz, to już Twój problem.

Kazdy moze i tak nie moze :)
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe z tego, pewnie myslisz ze to proste.

> Co fakt, to fakt...

Tu sie zgadzam

> I co w tym dziwnego? To chyba normalne?

Tu cie nie kumam. Przecie pisal ze byl staly, a tu mamy zawirowania - dzis
zyskasz jutro tracisz

> To już zależy głównie od Ciebie - i to jest ta różnica. Ale oczywiście dla
> tych, którzy CHCĄ coś zrobić ze swoim życiem, a nie - czekają na mannę z
> nieba i narzekają, że pszenna, a nie czekoladowa.

Chca cos zrobic - hehehe - to bylaby dluga historia
Wez pod uwage faceta bez nog i bez rak
Czy on cos zrobi ?
Chodzi o to zeby kazdy mial dostep do podstawowych potrzeb