Rodzina zastępcza

91. Data: 2008-09-11 06:10:00

Temat: Re: Rodzina zastępcza
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Nie będę rąk krwią brudził. Ale mam koleżankę (ostra), co ma mózg
> męski z kolei, poproszę ją.
> Zaraz się pewnie odezwie...

Ta, o 3 w nocy. Czy Ty nie za wiele ode mnie wymagasz? :P
No i przez was się do pracy spóźnię :D

--
Pozdrawiam - Aicha

92. Data: 2008-09-11 06:33:16

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Ta, o 3 w nocy. Czy Ty nie za wiele ode mnie wymagasz? :P
> No i przez was się do pracy spóźnię :D

Druknij tego posta, będziesz miała usprawiedliwienie. ;D
Miłej pracy!

michał

93. Data: 2008-09-11 08:35:34

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> Czuję się obrażony ! Jeśli to miał być żart, to był on wyjątkowo kiepski
> i nie na miejscu !

uffff... na szczęście to nie był żart.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

94. Data: 2008-09-11 08:50:53

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Czy to nastąpiło w tym wątku? O której godzinie? Zaraz sporządzimy
> raport. ;)

a co to - drogówka?! :)
--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

95. Data: 2008-09-11 09:13:23

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ja też tak miałam. W pewnym momencie się nawet przestraszyłam, że jak to
> uczucie będzie w takim tempie rosnąć, to mogę tego nie zdzierżyć. ;) No
> ale albo się już przyzwyczaiłam, albo się to trochę ustabilizowało.

ciekawi mnie jak będzie wyglądał proces opuszczania gniazda.
i kiedy. bo najstarsza (7) to coś czuję, że nas szybko pozbawi złudzeń
co do swojego odległego usamodzielnienia :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

96. Data: 2008-09-11 09:42:16

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Nie będę rąk krwią brudził. Ale mam koleżankę (ostra), co ma mózg męski
> z kolei, poproszę ją.
> Zaraz się pewnie odezwie...

będziesz moim sekundantem?
:)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

97. Data: 2008-09-11 09:42:51

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> A jakiej długości jest łańcuch? :)

no, ostatnio ten robiony na choinkę - staśnie dłuuuugi!
:)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

98. Data: 2008-09-11 09:54:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> będziesz moim sekundantem?
> :)

Wiem, to taki skorumpowany facet ze stoperem.

michał

99. Data: 2008-09-11 09:56:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> no, ostatnio ten robiony na choinkę - staśnie dłuuuugi!
> :)

E, to taki sezonowy... ;)

michał

100. Data: 2008-09-11 13:19:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> a co to - drogówka?! :)

Maluch, krowa na drodze, zderzenie... Myślałam, że tak i wczułam się w
rolę. :)

Ewa

"Czas honoru" - dziś 20:05...
Prosba o pomoc do wszystkich