Rodzina zastępcza

111. Data: 2008-09-12 05:52:18

Temat: Re: Rodzina zastępcza
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" napisał:

> Z jajkami i sebulką?

Nienienie. Gąbczastego zwyrodnienia mózgu nie lubię :>

--
Pozdrawiam - Aicha

112. Data: 2008-09-12 07:12:11

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Nienienie. Gąbczastego zwyrodnienia mózgu nie lubię :>

Sparza się wrzątkiem i obiera z błon... Nigdy gąbczastego mózgu na patelni
nie miałem. To mówisz, że to kobiety charakteryzują się gąbczastymi mózgami?
Coś w tym jest.

113. Data: 2008-09-12 08:32:04

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sparza się wrzątkiem i obiera z błon... Nigdy gąbczastego mózgu na
> patelni nie miałem. To mówisz, że to kobiety charakteryzują się
> gąbczastymi mózgami?

Nie, wściekłe krowy. Ale dla Ciebie to pewnie niewielka różnica ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

114. Data: 2008-09-12 08:33:55

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> Nie, wściekłe krowy. Ale dla Ciebie to pewnie niewielka różnica ;)

Patrząc na niektóre...

115. Data: 2008-09-12 10:02:23

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:

> Patrząc na niektóre...

Tyłem uciekasz? :)

michał

116. Data: 2008-09-12 11:51:00

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in message

> Tyłem uciekasz? :)

Dla wszystkich mam róg wystawiony...

117. Data: 2008-09-12 22:47:31

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:
> "michal" <6...@g...pl> wrote in message

> Dla wszystkich mam róg wystawiony...

Szczęście w nieszczęściu, że tylko jeden. ;)

michał

118. Data: 2008-09-13 11:51:16

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Dla wszystkich mam róg wystawiony...

Jednorożec? Rzadki zwirz. I cenny :)

--
Pozdrawiam - Aicha

119. Data: 2008-09-13 22:29:06

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Jednorożec? Rzadki zwirz. I cenny :)

Łatwy do upolowania. Sczególnie w drewnianym lesie. ;)

michał

"Czas honoru" - dziś 20:05...
Prosba o pomoc do wszystkich
Boska Ikselka