Rodzina zastępcza

71. Data: 2008-09-08 20:54:35

Temat: Re: Rodzina zastępcza
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2008 22:48:52 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> A wyglądało, jakby ci krowa wtargnęła pod malucha :)

...i oto wszystko, co w trudzie i pocie spłodziła po zbóju jedyna prawdziwa
mencizna (mendzizna) na tej grupie :-D

--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

72. Data: 2008-09-08 20:58:42

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Przepraszam, to teraz będziecie dla odmiany wrogami?

przeprosiny przyjęte.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

73. Data: 2008-09-08 21:02:38

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> A wyglądało, jakby ci krowa wtargnęła pod malucha :)

a wygląda, że cały czas tam jest?

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

74. Data: 2008-09-08 21:18:51

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a wygląda, że cały czas tam jest?

Jeszcze mi w tej kwesti nic nie wygląda.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

75. Data: 2008-09-08 21:20:46

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...i oto wszystko, co w trudzie i pocie spłodziła po zbóju jedyna
> prawdziwa
> mencizna (mendzizna) na tej grupie :-D

O boska - pierdolenie bez sensu tylko tobie przychodzi bez trudu :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

76. Data: 2008-09-08 21:43:51

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze mi w tej kwesti nic nie wygląda.

wtargnęła i siedzi w środku?!

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

77. Data: 2008-09-08 21:56:52

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wtargnęła i siedzi w środku?!

pewnie nie może się nadziwić

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

78. Data: 2008-09-09 07:51:26

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> pewnie nie może się nadziwić

a jak już się nadziwi, to zostanie dziwiszem.

taki głupi żart z rana.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

79. Data: 2008-09-09 09:47:37

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jak już się nadziwi, to zostanie dziwiszem.

A ty się temu nie dziwis ? wiesz dobrze co byłoby dalej ?!

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

80. Data: 2008-09-09 09:55:07

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> A ty się temu nie dziwis ? wiesz dobrze co byłoby dalej ?!

przepraszam, wdaję się z panem w te gadki szmatki, ale pana w ogóle nie
znam. i nie zawieram znajomości na ulicy.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

"Czas honoru" - dziś 20:05...
Prosba o pomoc do wszystkich