Rodzinne walentynki

71. Data: 2005-02-14 15:43:32

Temat: Re: Rodzinne walentynki
Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 14 Feb 2005 16:26:24 +0100, "brow\(J\)arek" <b...@w...pl>
pisze:

>I jeśli tak, to jaka czestotliwość wystarcza do utrzymywania zdrowia
>psychicznego ? Bo mnie ciągle mało i wręcz można by podejrzewać w tym objawy
>jakiegoś psychicznego skrzywienia :D .

Jak z tym bacą, co to go bolało. I się go lekarz pytał, czy z żoną
się seksi. Wszyscy znają puentę, więc co się będę wysilał :-)

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

72. Data: 2005-02-14 15:43:39

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> To co zaprezentowałaś, właśnie tym było, bez względu co ja o tym myślę i jak
> to postrzegam.

Nic na to nie poradzisz, że takie są FAKTY? :)

--
Jeśli piszę, że ktoś jest idiotą, to jest to stwierdzenie faktu.

73. Data: 2005-02-14 15:43:50

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> No właśnie, co? Nie rób facetowi zawodu!

To się pisze _w_zwodu.

No Agnieszka Krysiak i taka literówka. Wstyd!

Sowa

74. Data: 2005-02-14 15:49:26

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Andrzej Garapich" <garapich malpa isez kropka pan kropka
krakow
> kropka pl a t...@t...zmyłka> napisał w wiadomości > Kurcze Monika, a ja
iałe
> nadzieję, że napiszesz:

> Andrzej, wyobrażasz sobie, co by się stało, gdybym powiedziała "Tak! Tak!
> Jestem taką zaj... kobitą!"?
> Zostałabym ukrzyżowana ;) :D
> Monika

Czyli zaprzeczas wszystkiemu ze wzgledu na to, "co ludzie powiedzą"?
Toż to dulszczyzna czystej wody, he he
O.

75. Data: 2005-02-14 15:50:56

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nic na to nie poradzisz, że takie są FAKTY? :)

Każdy ma takiego fakta jakiego sobie wypracował.

> Jeśli piszę, że ktoś jest idiotą, to jest to stwierdzenie faktu.

I jaki jesteś mądry na tle takich faktów. :)

Sowa

76. Data: 2005-02-14 15:51:52

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olga w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Mogę się wtrącić?
> Bo dla mnie też ta odpowiedź była zawoalowaną przechwałką...

Mogę się wtrącić?
Bo dla mnie też ta odpowiedź była zawoalowanymi kompleksami
podyktowana...

--
Nie jesteś demonem seksu, nie masz z kim zostawić dzieci, masz:
męża w zaplamionym podkoszulku, brak Walentynek i niechęć seksu.

77. Data: 2005-02-14 15:56:17

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Andrzej, wyobrażasz sobie, co by się stało, gdybym powiedziała "Tak! Tak!
> Jestem taką zaj... kobitą!"?
> Zostałabym ukrzyżowana ;) :D

Ale wystawilibyśmy Ci ołtarz z sentencją:

Tu mężczyźni czczą św. Monikę, której nigdy w łóżku nie bolała
głowa, która lubiała miłość rzymską, którą śmieszą konwenanse,
która lubiała piwo i rubaszne żarty - okrutnie zamęczoną jednak
przez zazdrosne babsztyle, którym psuła średnią i była szczytnym
wzorem kobiety dla wszystkich mężczyzn.

--
Wyznawca religii zwanej monicyzmem (idiomizmem?) ;)

78. Data: 2005-02-14 16:08:37

Od: "Neokaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Dzieki temu, ze wspomnialas o tej milosci, to moze uda Ci sie tego uniknac
> ;)

Ulżyło mi :))

Kaśka

79. Data: 2005-02-14 16:09:26

Od: "Neokaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> A kto pisał że jest inaczej i kto kogo w związku z tym chce krzyżować i co
> to ma wspólnego z Walentynkami w ogóle?

A czytasz cały wątek czy tylko wyrywkowo?

Kaśka

80. Data: 2005-02-14 16:10:07

Od: "Neokaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Neokaszycha" <k...@n...pl> wrote in message
>
> (...)
>
> o, rannnyyy? co sie wiec w Polsce dzieje w
> Walentynki?

Zapraszamy serdecznie, zapraszamy...najlepiej sprawdzić osobiście

Kaśka

Problem z kontrolowaniem złości. Ogłoszenie dla mężczyzn.
Problemy psychiczne a małżeństwo.
Do matek Polek !!!
trzy koleżanki
ja&tesciowa&...