Rok w ogrodzie

31. Data: 2006-03-14 14:00:49

Temat: Re: Rok w ogrodzie - OT
Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

13 Mar 2006 17:41:41 +0100, na pl.rec.ogrody, mirzan napisał(a):

> Ciekawe czego się nażrał-datura,beladonna, szałwia, a może Ephedra,
> bo ma chyba euforię?
> Pozdrawiam.Mirzan

Oj Mirek, kiedy wreszcie odrobisz ćwiczenia z alkaloidów?:)
Nie każdy alkaloid to euforiant:)

Poza tym zimą masz tylko pochodne kw.D-lizergowego (np.amid), czyli trza
szukać przetrwalników Claviceps purpurea w stodołach:)

Zamiast pleść banialuki podeślij mi swoją aktualną ofertę na
p...@n...pl :)

Pozdrawiam
piotrs

32. Data: 2006-03-14 14:09:16

Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 14 Mar 2006 08:53:24 +0000 (UTC), na pl.rec.ogrody, Jacek Gucio
napisał(a):

> Moim zdaniem entuzjastami ogródków są w większości ludzie, którym życie
> już dało w kość i niewiele ich obchodzi to czy teraz rządzi generał czy
> ojciec dyrektor.

Nie zgadzam się z Twoim zdaniem.
Wg mnie tak jak różne są ogrody, tak różni są ich entuzjaści.
Pisanie, że w większości to "ludzie, którym życie już dało w kość" jest
jakimś dziwnym, nieuprawnionym generalizowaniem.

> Panowie, może zamiast
> walczyć z własną przeszłością spróbujemy wyhodować ładną i tanią
> przylaszczkę. Będzie zdrowo i pożytecznie.

Toć o zdrową i pożyteczną _przyszłość_ mi chodziło!

Pozdrawiam
piotrs

33. Data: 2006-03-14 14:25:01

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:
(...)
> Toć o zdrową i pożyteczną _przyszłość_ mi chodziło!

Tego nie zapewnia Ci politycy, żadnej opcji. Jedyne pożyteczne, co
mogą zrobić, to zniknąć. A przynajmniej zniknąć z miejsc do tego
nie przeznaczonych :>

Najpiękniejszą muzyką przed snem

34. Data: 2006-03-14 14:50:28

Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 14 Mar 2006 15:25:01 +0100, na pl.rec.ogrody, Krystyna Chiger
napisał(a):

> [...]
>
> Tego nie zapewnia Ci politycy, żadnej opcji. Jedyne pożyteczne, co
> mogą zrobić, to zniknąć. A przynajmniej zniknąć z miejsc do tego

:)Chodzę po ziemi, nie jestem zmuszony do wystawiania kapelusza,
nie spodziewam się aby cokolwiek pożytecznego _dla_ _mnie_ "zrobili".
Domagam się tylko żeby nie psuli.
Dziś czytałem ładne porównanie: do tej pory bawili się w piaskownicy za
szkłem, można było popatrzeć i się pośmiać, ale już to szkło stłukli...

Pozdrawiam
piotrs

35. Data: 2006-03-14 14:56:55

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał(a):
> Kolega i ja tak samo często czytamy "Gazetę" jak słuchamy RadioM.
> Nic mnie nie zdziwi (chyba) w tym linku.

Nie czytam "Gazety" i nie słucham RadiaM.
pozdr. Jerzy

36. Data: 2006-03-14 15:00:44

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamiast pleść banialuki podeślij mi swoją aktualną ofertę na
> p...@n...pl :)
>
> Pozdrawiam
> piotrs

Nie mam jeszcze oferty, u mnie zima.Nie powiesz chyba,że ten koleżka
tak poważnie i na trzeźwo.Dla ogrodnictwa stracony.
Pozdrawiam.mirzan

37. Data: 2006-03-14 18:42:25

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski <p...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> jakimś dziwnym, nieuprawnionym generalizowaniem.
> Toć o zdrową i pożyteczną _przyszłość_ mi chodziło!

Jasne, że ogrody mogą być różne ;)
Entuzjaści ogródków uciekają od polityki, szukają ciszy i spokoju. Czasem
narzekają na niskie świadczenia. O tym pisała Basia.

Politycy nie mogą być entuzjastami ogródków. Wyobrażasz sobie imieniny
polityka w ogródku?

Byłem rozpolitykowany do operacji by-pass, teraz wolę przylaszczki.
Nie zawsze się to udaje, chociaż bardzo się staram.

Pozdrawiam - Jacek

38. Data: 2006-03-14 18:50:48

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Gucio" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jasne, że ogrody mogą być różne ;)
> Entuzjaści ogródków uciekają od polityki, szukają ciszy i spokoju. Czasem
> narzekają na niskie świadczenia. O tym pisała Basia.

Hop, stop...pisałam _tylko_ i _wyłącznie_ o ciszy i spokoju. Ani słowa o
świadczeniach, wieku, polityce itp. nieistotnych bzdetach :)

A generalizowanie ogólnie jest niebezpiecznie. Zdaje się, że wprawdzie nie
mamy tu na grupie gimnazjalistów, ale jakiś maturzysta i studenci mogliby
się chyba zameldować? :)

> Byłem rozpolitykowany do operacji by-pass, teraz wolę przylaszczki.
> Nie zawsze się to udaje, chociaż bardzo się staram.

Aha...oglądałam nową ofertę wiadomo-skąd. Żeby nie to, że niespecjalnie mi
rosną, to może nawet bym sobie nabyła tę 'Mottled Leaf'. Ale nie, kierunek
kserofity...lato ma być ponoć ekstremalnie suche <chlip> i gorące <chlip>

Pozdrawiam, Basia.

39. Data: 2006-03-14 19:17:45

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:
>..lato ma być ponoć ekstremalnie suche <chlip> i gorące <chlip>

Skąd to wiesz ? Zradź źródło :-),

Pozdrawiam, Barbara

40. Data: 2006-03-15 08:00:52

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> mamy tu na grupie gimnazjalistów, ale jakiś maturzysta i studenci mogliby

Basiu, toż ja pisałem o entuzjastach, a nigdy bym się nie ośmielił pisać a
emeryturach entuzjastek.

Młody chłopak w ogródku to rzadkość (ładna ogrodniczka albo dojrzałe
truskawki), ale tacy jak ja 80+ potrafią kucnąć przy roślince i godzinami
czekać aż wykiełkuje ;)

Pozdrawiam - Jacek

P.S. Nie wiem, jaką ofertę oglądałaś, ale przylaszczki tanieją.

Belamcanda chinensis
Skróty, wyrazy i wyrażenia łacińskie używane w biologii
Jeszcze poważniejszy problem
drutowce
Oddam pieska sunia.jpg (1/1)