Rokpol a pizza

1. Data: 2003-03-13 08:52:52

Temat: Rokpol a pizza
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-) to sem ja
mam pytanie robil ktos/jadl ktos pizze z rokpolem? Chce dzis zrobic
pizze na obiad i mam duzo tego sera i pomyslalam ze moze go wykorzystam
ale nigdy czegos takiego nie jadlam ani nie slyszalam o tym. Moze sie
ktos wypowiedziec cos nie cos :-) aha i jakie skladniki pasowalyby do
takiej pizzy. domyslam sie ze pieczarki ale co jeszcze? skladniki
powinny podkreslic smak sera ale go nie zagluszyc (to takie male
zyczonko dzis :-))
walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-13 08:54:51

Temat: Re: Rokpol a pizza
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> takiej pizzy. domyslam sie ze pieczarki ale co jeszcze? skladniki
> powinny podkreslic smak sera ale go nie zagluszyc (to takie male

ja odradzam, chyba ze poszukasz rokpola jasnego, z mala iloscia plesni,
takiego slabo dojrzalego. Ale niech Cie Bog broni od kupienia rokpola z duza
iloscia ciemnych plamek, a pfuj, gorzkie i niedobre.
Pizza z gorgonzola jest bardzo smaczna, szczegolnie w wydaniu pizzy serowej,
czyli: sos, 2 rodzaje serow zoltych, gorgonzola, kostki fety, ziola

wkn

1. Data: 2003-03-13 09:04:39

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn napisał:

> [...]
> Pizza z gorgonzola jest bardzo smaczna, szczegolnie w wydaniu pizzy serowej,
> czyli: sos, 2 rodzaje serow zoltych, gorgonzola, kostki fety, ziola

Ja juz mam ten rokpol i raczej nie jest on mlody tylko bardziej zielony :|

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-13 09:17:23

Od: "Ewa Dacko" <e...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:

> [...]
> pasowalyby do takiej pizzy. domyslam sie ze pieczarki ale co jeszcze?
> skladniki powinny podkreslic smak sera ale go nie zagluszyc (to takie

Orzechy włoskie może?

(tylko czy to jeszcze będzie pizza? może lepiej quiche serowo-orzechowe
zrobić? bo jakoś mi rokpol do sosu pomidrowego nie pasuje, ale może to
przesąd...?)

Pozdrawiam,

Evva

1. Data: 2003-03-13 10:13:15

Temat: Odp: Rokpol a pizza
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo lubię pizzę z rokpolem i często taką sobie w domu pichcę.
Moja propozycja to pizza serowa. Kładę mozarelle, rokpol i jakiś żółty ser.
Nie dodaje już żadnych pieczarek czy cebuli, bo psuje to smak serów. Na górę
kładę czarne oliwki i posypuje dużżżo oregano.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-03-13 13:39:36

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam pytanie robil ktos/jadl ktos pizze z rokpolem?

na stronie mniammniam jest pizza z rokpolem, grzybami mun i cebulą, bez sosu
pomidorowego. grzyby namoczyć i ugotować, cebulę w ósemki podsmażyć na
oliwie, położyć na pizzy, piec 15 minut, posypać rokpolem i jeszcze na parę
minut do pieca. dla mnie rewelacja.

1. Data: 2003-03-13 17:09:32

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja juz mam ten rokpol i raczej nie jest on mlody tylko bardziej zielony :|

de gustibus... ja bym zezarla nawet jakby z zielonego przechodzil w zielony,
a jeszcze gdybym go podgrzala na pizzy z takim np. pokrojonym porem i
odrobina zoltego sera... aaaaaaa!

Margola ze Slinotokiem

1. Data: 2003-03-13 19:10:41

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takiej pizzy. domyslam sie ze pieczarki ale co jeszcze? skladniki
> powinny podkreslic smak sera ale go nie zagluszyc (to takie male

moja ulubiona pizza w takiej sieci pizza pai, to wlasnie z rokpolem,
mozarella i czarnymi oliwkami. moz ejest i trzeci ser, ale ja nie
zauwazylam.

1. Data: 2003-03-14 00:26:29

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

W news:3E7049A7.7060005@wroclaw.net.pl,
walkie! <w...@w...net.pl> napisał(a):
> Ja juz mam ten rokpol i raczej nie jest on mlody tylko bardziej
> zielony :|

Rokpol defaultowo jest niebieski. Może jednak powinnaś już go
wyrzucić? ;>

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

1. Data: 2003-03-14 09:45:46

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konrad Brywczyński napisał:
> W news:3E7049A7.7060005@wroclaw.net.pl,

> Rokpol defaultowo jest niebieski. Może jednak powinnaś już go
> wyrzucić? ;>

Hehehehe :-) Nie on ma ten defaultowy kolor, tak sie wyraze.
Zainspirowala mnie margolka, mialam pora i zrobilam. Tak ze na dol dalam
sos smietanowo czosnkowy, na to kawalki pora i kapusty wloskiej resztka
(nie mialam co z tym zrobic) i kawalki rokpola. Niebo w gebie. Polecam
wszystkim goraco :-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

murzynek, kokos i owoce?
kotlety mielone?
Perelki grupowe - ciasta, ciastka i inne slodkosci
cos wykwintnego?
Krysiom i Bożenkom!!!