Re: Roslinka na brzeg o.wodnego

Data: 2006-05-15 20:39:09
Temat: Re: Roslinka na brzeg o.wodnego
Od: Osadnik <o...@w...pl>

Basia Kulesz napisał(a):

> Mozga...Phalaris arundinacea w którejś odmianie. Doskonała trawa, naprawdę -
> w pierwszym roku jedno źdźbło, w drugim parę m2, w trzecim jest w całym
> ogrodzie:D
>
> Pozdrawiam, Basia.

Hmm troche mnie wystraszyłaś że to moze sie tak rozniesć. Coprawda
ogrodu nie ma bo jest step / pustynia a na srodku oczko wodne :). Coś
jak oaza. Czy ma niewielkie wymagania dot. gleby? Bo ten piasek to
naprawde jałowy jest. I w co najlepiej ją zapakować - tzn nie wyjdzie z
kanału dookoła oczkowego.