Rośliny Ozdobne - Zdjęcia

11. Data: 2003-03-17 10:18:03

Temat: Re: Ro?liny Ozdobne - Zdje^cia
Od: Rafał Wóycicki <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już powinno być ok. :)
Pozdrawiam
Rafał

12. Data: 2003-03-17 11:37:58

Temat: Re: Rośliny Ozdobne - Zdjęcia
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Rafał Wóycicki" <r...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:3E744144.2060502@poczta.onet.pl...

> Próbowałam  tam  wejść  wielokrotnie,  ale  bez  powodzenia.  Mam  pecha?
>
> Z  pozdrowieniami,  Maria

Podejrzewam że nie, ja też mam problemy z tą stroną, po kilku nieudanych
próbach, jak już wejdę, okazuje się, że po kliknięciu na : "*byliny wiosny +
dodatek" oraz na "*byliny wczesnego lata" , wyskakuje w przeglądarce błąd
adresu, po prostu strony się nie otwierają.
Pozdrawiam
Paweł Woynowski
http://www.mikrojezioro.met.pl

13. Data: 2003-03-17 12:47:38

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

http://pepperoni.republika.pl

[ ciach]
> Próbowałam  tam  wejść  wielokrotnie,  ale  bez  powodzenia.
> Mam  pecha?
Chodzi bez problemu, cała strona, przepiękna kępa Adonis amurensis.
:-) Bogusław

14. Data: 2003-03-19 04:05:34

Od: "Too old..." <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wóycicki" <r...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3E74DFAC.1070009@poczta.onet.pl...
> Cześć
> Dziękuję, za uwagi i poprawię to jak najszybciej, co do zdjęć to
> zebrałęm wszystkie z sieci...tzn. opórcz tej lili na górze :)

Hmm,czyżby to było już legalne ????

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

15. Data: 2003-03-24 21:59:37

Od: Rafał Wóycicki <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strona ta służy jednynie celom edukacyjnym i żednych profitów z tego nie
czerpię, jest to duża pomoc dla studentów ogrodnictwa SGGW, a skoro
służy tylko celom edukacyjnym to nie uważam by to było nielegalne.

Pozdrawiam
RW

16. Data: 2003-03-24 22:06:26

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Hmm,czyżby to było już legalne ????

Owszem, jest legalne na niekomercyjnych stronach, lecz wypada podać źródło i
ew. autora.
Paweł

17. Data: 2003-03-24 23:00:59

Od: Rafał Wóycicki <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podałem i informację o tym, że jest to serwis edukacyjno-poznawczy, jak
też i źródła zdjęć, spójrz na dół głównej strony.

Pozdrawiam
RW.

18. Data: 2003-03-25 10:00:33

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby to były moje zdjęcia to nie uznałbym tego za legalne. Kserowanie
podręczników też służy celom edukacyjnym i niekomercyjnym.
Nie namawiam do usunięcia zdjęć, czy coś w tym rodzaju, ale przekonanie o
tym, że w jakimkolwiek celu, nawet najbardziej szlachetnym, można
wykorzystać cudzą własność intelektualną bez zgody autora, jest błędem. O
tego typy "przedrukach" w sieci decydują tylko dobre obyczaje i chcąc być z
nimi w zgodzie należałoby zasięgnąć opinii autorów a pod zdjęciami (pod
każdym jednym, chyba, że wszystkie pochodzą z tego samego miejsca) podawać
źródła.

--
Rafał Wolski

Japonskie wisnie