Re: Rosliny na taras

From: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Rosliny na taras
Date: Fri, 02 May 2003 13:48:30 GMT

"Krzysztof Markowski" <p...@i...pl> wrote in message
news:b8tqvj$io4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Michał, a czy możesz mi polecić jakiś konkretny gatunek, który sprawdził się
> u Ciebie?

Niestety nie znam nazw. Swoje roze pnace juz zastalem kupujac dom.

> Z tego co zobaczyłem na stronie - masz piękne róże w ogrodzie.

Dziekuje.

> Co do przymarzania korzeni może wystarczy owinąć donicę na zimę jakąś folią
> bądź innym materiałem izolacyjnym?

O tym zdaje sie byla mowa pewien czas temu - poszukaj w archiwum.

> 2. materiały sztuczne bądź pochodne z roślin (nie ukrywam, że zależy mi aby
> rozwiązanie to nie było kosmicznie drogie - co w przypadku np: osłonki z
> listewek drewnianych może okazać się nie małym wydatkiem .... długość
> balustrady do osłonięcia - 12 m a jej wysokość 80 cm)

W takim przypadku chyba kratka drewniana jest jednak najlepsza. Co do kosztow
nie orientuje sie. Na pewno unikaj materialu bez zadnych dziurek (na balustrade),
bo moze go niszczyc wiatr.

Pozdrowienia,
Michal

--