Rower trójkołowy z platformą z przodu już mam i jest super.

1. Data: 2006-10-03 14:09:01

Temat: Rower trójkołowy z platformą z przodu już mam i jest super.
Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rowerek z platformą z przodu robiony na zamówenie przez firmę Magnus który
otrzymałem jako wygraną w konkursie innowacji od INTEGRACJI, jest naprawdę
Super rowerkiem trójkołowym. Narazie pierwsza jazda robi wrażenie. W moim
odczuciu choć jeszcze nie bardzo sprwdzonym bije podobne konstrukcje
niemiecką, i inne które widziałem.
mirekzmarek

2. Data: 2006-10-03 16:23:59

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" napisał w wiadomości

> [...]
> Super rowerkiem trójkołowym. Narazie pierwsza jazda robi wrażenie. W moim
> odczuciu choć jeszcze nie bardzo sprwdzonym bije podobne konstrukcje

Fotki, filmy, "cokolwieki", prosimy! :-)))

--
Maciek Spych

Privatnie tu mnie można:
http://www.cerbermail.com/?RpMb29jyVq

3. Data: 2006-10-03 18:51:01

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magnus naprawdę przykłada się do swoich produktów, przejechałem na ich handbiku około
5.000 km, po rozkopanym Wrocławiu, po dziurawych i krzywych nawierzchniach
brukowanych i nic mi nie odleciało, gdyby nie moje zadłużenie zamówiłbym u nich
kolejnego handbika.

--
Pozdrawiam Piotr

www.handbike.za.pl

4. Data: 2006-10-05 04:53:53

Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <f...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Super rowerkiem trójkołowym. Narazie pierwsza jazda robi wrażenie. W moim
> odczuciu choć jeszcze nie bardzo sprwdzonym bije podobne konstrukcje

niżej link do obejrzenia rowerka

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4eaa63731f9070d5
.html

5. Data: 2006-10-05 10:04:46

Od: "Sebastian Kowalski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niżej link do obejrzenia rowerka
>
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4eaa63731f9070d5
.html

Toz to przeciez jest ryksza :)
Pozdr Seba

6. Data: 2006-10-06 16:29:27

Od: "S.S." <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sebastian Kowalski napisał(a):
> który
> naprawdę
> moim

.html

> Toz to przeciez jest ryksza :)
> Pozdr Seba

A to na te platforme wjezdza sie wozkiem?Czyli ryksza dla wozkowiczow?

Czytak
Jakie opłaty?
Re: Pobieranie pensji, a otrzymywanie zasiłku pielęgnacyjnego
Wrocław-Olesnica
i jak tu nie zakochac sie w technice ;)