Rozdrabniacz??

1. Data: 2003-06-26 14:47:00

Temat: Rozdrabniacz??
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomóżcie, proszę, jaki wybrać rozdrabniacz do niemowlęcych jedzonek??
Dobrze by było gdyby był nie za duży bo czasem trzeba zabrać gdzieś w
podróż, właśnie teraz musze na 3 tygodnie zabrać:-)))

Dorunia

1. Data: 2003-06-26 15:07:38

Temat: Re: Rozdrabniacz??
Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorunia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dobrze by było gdyby był nie za duży bo czasem trzeba zabrać gdzieś w
> podróż, właśnie teraz musze na 3 tygodnie zabrać:-)))

A ile maleństwo ma, bo może widelec wystarczy. Inaczej może być ciężko,
mikser pewnie odpada. Ja w takich przypadkach kupowałam mięso w słoiczkach
(takie dla niemowląt), a z warzywami to radziłam sobie widelcem i wszystko
było ok. Zawsze można zaopatrzyć się w zupki w słoiczkach i po problemie.
Anet

1. Data: 2003-06-26 15:11:20

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorunia napisał:
> Pomóżcie, proszę, jaki wybrać rozdrabniacz do niemowlęcych jedzonek??
> Dobrze by było gdyby był nie za duży bo czasem trzeba zabrać gdzieś w
> podróż, właśnie teraz musze na 3 tygodnie zabrać:-)))

Kiedys o tym na grupie pisalam. Jest cos takiego jak papas - hand. Czy
cos w ten desen. to jest taki pojemnik z pokrywka, korbka i ostrzami.
Wsadzasz cos tam i masz rozdrobnione w kilka sekund. swietnie sie myje i
w ogole.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-26 17:18:29

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w ogole.
>
> --
> witam ja mam to urządzenie ale nie rozdrabnia ono jedzenia na gładką
mase,działa jak tarka tyle ez czybciej i bezpieczniej,polecam kupic jedzonka
w słoiczkach.
pozdrawiam
p.

1. Data: 2003-06-26 17:51:23

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> mase,działa jak tarka tyle ez czybciej i bezpieczniej,polecam kupic
jedzonka
> w słoiczkach.
> pozdrawiam

no ja też kupuję jedzenie w słiczkach, ale młodzian ma 6 miesięcy a do tego
alergik total. Więc kupuję czasem jedzenie które ma juz kawałeczki (a nie
uczula akurat Go) i trochę jeszcze to rozdrabniam, bo Adaś zębów na razie
niet.

Dorunia,

1. Data: 2003-06-27 03:25:19

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

"Dorunia" <d...@w...pl> wrote:

>U?ytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
>jedzonka
>

>no ja te? kupuj? jedzenie w s?iczkach, ale m?odzian ma 6 miesi?cy a do tego
>alergik total. Wi?c kupuj? czasem jedzenie kt?re ma juz kawa?eczki (a nie
>uczula akurat Go) i troch? jeszcze to rozdrabniam, bo Ada? z?b?w na razie
>niet.

Hmmmm... a mleko matki?

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-06-27 07:16:31

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mleko matki smaczne i zdrowe jest :) ale od 6 m.z. niestety nie wystarcza i
dziecko nalezy dokarmiac.
Poza tym nie kazda matka moze karmic, z roznych wzgledow, i w takim przypadku
mogles tym pytaniem zrobic przykrosc.

Pozdrawiam,
Ania, karmiaca juz prawie 1,5 roku mama Stasia - zarloka :)

1. Data: 2003-06-27 08:36:08

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mogles tym pytaniem zrobic przykrosc.
>
> Pozdrawiam,
> Ania, karmiaca juz prawie 1,5 roku mama Stasia - zarloka :)

witam
jaka przykrośc?
że nie karmi dziecka ?
nie popadajmy w paranioje z tym piersiastym karmieniem
pozdrawiam
p.

1. Data: 2003-06-27 09:18:58

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisal(a):

>przypadku

>jaka przykrośc?
>że nie karmi dziecka ?
>nie popadajmy w paranioje z tym piersiastym karmieniem

Czy to paranoja? Raczej nie.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2003-06-27 09:24:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>przypadku

>witam
>jaka przykrośc?
>że nie karmi dziecka ?
>nie popadajmy w paranioje z tym piersiastym karmieniem
>pozdrawiam
>p.

a na czym ta paranoja polega? mozesz wytlumaczyc?

Van-Pierz

K.T. - starannie opakowana

Wędzenie ciekawe linki
panierowanie ryby
Robimy swojską kiełbaskę :) mniam (długawe )
mleko i śmietana UHT?
Wędzony węgorz